آشپزی

آنچیلادای رژیمی؛ ترکیبی از طعم های مکزیکی و سالم

آنچیلادا یکی از غذا های محبوب مکزیکی است که با تغییرات کوچک، به یک غذای سالم و رژیمی تبدیل شده است. آنچیلادای رژیمی یکی از برترین گزینه ها برای کسانی است که در کوشش برای رعایت یک رژیم غذایی سالم و پر مغذی هستند.

5 تیر 1402

طرز تهیه پلوی شیک و مجلسی مخصوص مهمانی

هویج پلو یکی از پلو های سنتی ایرانی می باشد که شما می توانید برای مهمانی نهار یا شام تهیه کنیدو به همراه خلال پسته یا بادام و زرشک روی پلو را تزیین کنید.

12 بهمن 1401

بهترین سفرهای خانوادگی با بچه ها که بسیار لذت بخش خواهد بود

این مقاله زیبا مختص بچه ها نیست بلکه مناسب بزرگسالان است که با روحیات کودک خود و برترین سفرهای بچه ها، آشنا شوند. در این راستا بهتر است که سفر با بچه ها را بشناسید تا هم به کودک خود اهمیت دهید و هم از سفر در کنار بچه ها لذت ببرید. در زیر فهرستی از معروف ترین...

15 دی 1401

طرز تهیه خمیر پیراشکی با خمیر مایه

پیراشکیجزو غذاهای خوشمزه ای است که هواداران زیادی دارد. می توانید خمیر آن را به صورت آماده از سوپر مارکت ها تهیه کنید اما اگر اهل آشپزی هستید و دوست دارید هر چیزی را به صورت خانگی داشته باشید طرز تهیه خمیر پیراشکی با خمیر مایه در منزل نیز کار سختی نسیت...

17 شهریور 1401

چی بپزم ؟ ، 10 روش آسان برای تهیه نودل و ماکارونی

این 10 روش به غیر از صرفه جویی در وقت، شما را با آسان ترین روش تهیه نودل و ماکارونی آشنا می نماید.

11 شهریور 1401

جوان ماندن فقط با یک دمنوش ساده!

دمنوش سبزیجات را مصرف کنید و با این دمنوش چهره ای جوان داشته باشید.

3 مرداد 1401

9 روش پخت ماکارونی و پاستا

ماکارونی یکی غذای ایتالیایی است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا نموده است. علت محبوبیت انواع غذا با ماکارونی و پاستا این است که دست شما را برای بازی با انواع طعم ها باز می گذارد.

19 خرداد 1401

طرز پخت ماهی در 10 دقیقه

در پی یک شام ساده و خوشمزه هستید؟ پس طرز پخت ماهی را یاد بگیرید. ماهی نپخته واقعا ظاهر چندش آوری دارد. دست زدن به آن هم جزو عذاب های الیم محسوب می گردد! ولی وقتی آن را طبخ می کنید، به یک چیز کاملا متفاوت تبدیل خواهد شد. مصداق شاخص تبدیل لولو به هلوست!

18 خرداد 1401

طرز تهیه تاس کباب بادمجان با گوشت

تاس کباب بادمجان با گوشت برای هواداران بادمجان گزینه بسیار خوبی است و می توانید از سبزیجات دیگر نیز در تهیه این غذای خوشمزه و اصیل ایرانی بهره ببرید.

16 خرداد 1401

طرز تهیه ماست موسیر خانگی

ماست موسیر را می توان در کنار غذاهای مختلف یا به عنوان یک سس استفاده کرد؛ اما اولین چیزی که با شنیدن نام این ماست به فکر می رسد، ترکیب شگفت انگیز آن با چیپس است. مگر می شود چیپس باشد و ماست موسیر در کنار آن نباشد؟ غیرممکن است!

8 خرداد 1401

طرز تهیه بان دراگ؛ نوشیدنی سنتی و خوشمزه اندونزیایی

با طرز تهیه نوشیدنی خوشمزه بان دراگ، سفری به کشور زیبای اندونزی برای خود و عزیزانتان ترتیب دهید و تمام وجودتان را گرم کنید.

12 اسفند 1400

هرآنچه باید قبل از خرید اجاق گاز بدانید

یک اجاق گاز خوب، معمولا طول عمری بیش از یک دهه یا بیشتر دارد، بنابراین بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با نیازهای آشپزی شما مطابقت خوبی داشته باشد. به طور کلی امروزه اجاق گازهای مدرن شامل مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته هستند، که با وجود آن ها می توانید...

23 بهمن 1400

آموزش کیک یخچالی با تزیین هندوانه ویژه یلدا

خبرنگارانـ کیک یخچالی یکی از انواع دسر های خوشمزه است که تهیه آن احتیاجی به استفاده از فر ندارد و تنها کافی است چند ساعتی در یخچال بماند تا جا افتاده و آماده سرو گردد. معمولا برای تهیه کیک یخچالی به جای مواد اصلی کیک از بیسکوییت و کرم استفاده می نمایند....

28 دی 1400

رابطه پنیر و لاغری

مصرف پنیر به مقدار متعادل مانعی برای لاغری نیست چون این ماده غذایی فاقد قند بوده بنابراین باعث انباشته شدن چربی ها نمی گردد.

19 آبان 1400

16 ترفند خانگی اثربخش برای درمان فوری جای جوش

جوش مسئله ای رایج در میان بسیاری از افراد، به ویژه نوجوانان و زنان است. علت این مسأله تغییرات هورمونی سریع است که باعث می شوند غدد چربی بیشتر از حالت معمولی چربی تولید کنند. این موضوع مسدود شدن منافذ با چربی اضافی، باکتری و سلول های پوستی مرده را در پی...

16 آبان 1400

30 اسموتی خوشمزه که به کاهش وزن شما یاری می نمایند

اسموتی ها جزء برترین گزینه ها برای دریافت مواد مغذی و لاغر کردن به تعداد می فرایند. میوه و سبزیجات استفاده شده در اسموتی ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که همگی در افزایش سلامتی بدن و چربی سوزی نقش دارند. می توانید اسموتی ها را به اسم صبحانه یا میان...

15 مهر 1400

طرز تهیه آش بلغور و برنج

آش بلغور را با استفاده از بلغور گندم یا بلغور جو تهیه میکنند. طرز تهیه آش بلغور و برنج، یکی از بهترین گزینه ها برای افطار ماه رمضان را بخوانید.

13 تیر 1400

طرز تهیه کوفته برنجی خوشمزه ؛ غذای سنتی مقوی و اصیل

طرز تهیه کوفته برنجی با مواد اولیه برنج، گوشت چرخکرده و ... بسیار ساده است. این غذای سنتی و مقوی بین ایرانی ها، به خصوص ترک زبانان محبوب است و به عنوان یک غذای مجلسی از آن یاد می گردد.

11 تیر 1400

طرز تهیه قارچ پلو با مرغ

قارچ پلو یکی از غذاهای سالم و خوشمزه است که می توان آن را بدون گوشت و یا با مرغ یا گوشت قلقلی تهیه کرد. با طرز تهیه قارچ پلو آشنا شوید.

10 تیر 1400

طرز تهیه شیرین پلو با مرغ؛ طعمی که زیر دندان می ماند

شیرین پلو از آن غذاهایی است که اغلب به خاطر سختی درست کردن، بیخیالش می شویم اما این روزها که در خانه ایم، فرصت مناسبی است که وقت بگذاریم و این غذای جذاب را درست کنیم.

12 دی 1399
تعداد: (22)