همایشها و نمایشگاه ها

نخستین بازی ویدیویی دنیا که به وسیله سازنده بمب هسته ای طراحی شد!

هنگام مطالعه کتابچه راهنمای کامپیوتر آنالوگ دونر مدل 30، هیگن بوتام متوجه شد که کامپیوتر می تواند خط سیر موشک بالستیک یا یک توپ پرتاب شده را با مقاومت باد محاسبه کند.

27 خرداد 1402

حضور انتشارات دیجیتال شنوبوک در نمایشگاه کتاب تهران، قصه گویی کتاب ها به زبان مادری

مدیر انتشارات دیجیتال شنوبوک در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران درکرج، شنوبوک را یک مجموع فرهنگی برای فراوری محتوای کتاب های صوتی معرفی کرد که تا کنون در حوزه رشد توسعه فردی، موفقیت وکسب و کار و مهارت های زندگی به زبان های ترکی، کردی، لری،...

5 اردیبهشت 1402

تصاویر ، شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟

تصاویر رسمی Xpeng G6 منتشر شد، با توجه به این تصاویر به نظر می رسد که این خودرو به طور جسورانه ای تسلا را به چالش کشیده است. امری که انتقاد صاحبان کمپانی Xpeng را نیز در پی داشته است.

22 فروردین 1402

خنده دارترین مجسمه هایی که تا به امروز دیده اید

مائوریتزیو کاتلان 62 ساله، هنرمندی ایتالیایی است که به خاطر آثار هجوآمیز، انتقادی و بحث برانگیزش به یکی از معروف ترین چهره های عرصۀ هنر در روزگار ما تبدیل شده است. او را به خاطر همین ویژگی آثارش دلقک دنیای هنر نامیده اند.

15 بهمن 1401

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

هرکجای ایران که باشید، حتما تا کنون حداقل یک بار به حرم امام رضا (ع) رفته اید! مرکز معنوی ایران، که در میان زائران و مسافران، محبوبیت خاصی دارد. این شهر زیارتی یکی از منطقه ها مهم گردشگری و توریستی ایران هم به شمار میرود. هر سال افراد بی شماری به مشهد سفر...

23 آذر 1401

فراوری انبوه هدست واقعیت ترکیبی اپل حوالی اسفند ماه شروع می گردد

به گزارش DigiTimes، اپل در حال آنالیز پیشنهاد همکاری شرکت Pegatron برای توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود است تا این شرکت به عنوان یکی از تأمین کننده های اصلی مونتاژ نهایی این هدست به انجام وظیفه بپردازد. بر اساس شرایط فعلی توسعه هدست واقعیت ترکیبی اپل، این گزارش...

19 آبان 1401

آنالیز مسائل و نیازهای آموزش و پرورش استان ها در زمینه فضاهای پرورشی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، از آنالیز مسائل استان ها و منطقه ها کشور در حوزه فضاهای پرورشی، پایگاه های تابستانی و مراکز فرهنگی و هنری در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اطلاع داد.

3 شهریور 1401

تاریخچه حسگر اثر انگشت در گوشی های هوشمند

در اواخر دهه 2000، توشیبا از لپ تاپ هایی با حسگر اثر انگشت رونمایی کرد که به ما اجازه می داد به جای حفظ کردن رمز عبورهای پیچیده، قفل لپ تاپ را با یک لمس انگشت باز کنیم. اولین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت در همان زمان ظاهر شدند. به نظر می رسد Sagem MC 959 ID اولین...

18 مرداد 1401

روستای کندوان ، سفر در قلب صخره های کاپادوکیای ایران

تصاویر کاپادوکیا را می بینید و دلتان می خواهد در یک روستای صخره ای تعطیلات خود را بگذرانید؟ کاپادوکیای ایران را دیده اید؟ روستای کندوان همان کاپادوکیای ایران است. در رشته کوه های سهند در منطقه ای ییلاقی و زیبا در آذربایجان شرقی و شهرستان اسکو، روستایی...

12 مرداد 1401

کراس اوور تمام برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 معرفی گردید

خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی، در جریان نمایشگاه بین المللی خودرو Auto Guangzhou چین، از یک کراس اوور برقی با نام میتسوبیشی ایرترک 2022 رونمایی کرد که از ظاهری مجذوب کننده با طراحی جسورانه بهره می برد.

7 مرداد 1401

تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری صورت گرفت.

22 تیر 1401

کاخ سانسوشی، کاخی که پنجره هایش دید ندارد ، آلمان

کاخ سانسوشی یکی از بناهای تاریخی و دیدنی آلمان در پارک سانسوشی، شهر پوتسدام نزدیکی برلین است.

11 خرداد 1401

بهای نفت به 200 دلار می رسد؟

تهران (پانا) - برخی از بزرگترین شرکت های بازرگانی نفت دنیا انتظار دارند قیمت نفت تا سرانجام سال 2022 از مرز 200 دلار در هر بشکه عبور کند.

3 خرداد 1401

ساختمان های قد بلند جهان!

آسمان خراش های دیدنی دنیاتا سال های گذشته ساخت آسمان خراشها تنها متعلق به کشورهای پیشرفته بود و برای ملاقات از این خوش قامتان باید بار سفر را بسته و به این کشورها سفر نموده و یا تنها به تصاویر و فیلم از آسمان خراشها اکتفا کرد. اما پس از چندی کشورهای در...

18 فروردین 1401

زیباترین و برترین نقاط گردشگری کانادا؛ از خلیج فاندی تا آبشار نیاگارا

کانادا از نظر توریستی بسیار قدرتمند است و به واسطه طبیعت خیره کننده ای که دارد، سالانه میلیون ها توریست را به سمت خود جذب می نماید.

9 بهمن 1400

لیگ NBA، دالاس مغلوب کلیولند شد، پیروزی شیکاگو در خانه

تیم بسکتبال شیکاگو بولز در ملاقات صبح امروز خود در لیگ NBA مقابل شارلوت هورنتس به پیروزی رسید و جایگاه خود را در مکان دوم جدول کنفرانس شرق، تثبیت کرد.

22 دی 1400

جوابیه دانشگاه صدا و سیما به خبر خبرنگاران

دانشگاه صدا و سیما در واکنش به خبر خبرنگاران با عنوان تذکر 28 نماینده مجلس به وزیر علوم در مورد دانشگاه صدا و سیما جوابیه ای را صادر کرد.

25 خرداد 1400

اعلام آمادگی دولت مستعفی یمن برای مذاکرات مستقیم با انصارالله

خبرگزاری خبرنگاران- ریاست جمهوری دولت مستعفی یمن گفت که آماده مشارکت در مذاکرات مستقیم با جنبش انصارالله است. این دولت همچنین موافقت خود را با گشودن فرودگاه صنعاء و بندر الحدیده و آتش بس از جانب انصارالله گفت.

20 خرداد 1400

تغییر رویکرد سرمایه گذاری استان کرمان ضروری است

رئیس اتاق کرمان با تأکید بر اینکه رویکرد سرمایه گذاری کرمان باید از حوزه معدن به سایر حوزه ها تغییر کند، گفت: گردشگری در کنار کشاورزی، صنایع بازیافت و صنایع دانش بنیان از حوزه های پیشنهادی برای تغییر رویکرد سرمایه گذاری است.

29 اردیبهشت 1400

معرفی تعدادی از معروف ترین هتل های پراگ

در طول چند سال گذشته، پراگ بدلیل وجود مکانهای استثنایی برای مسافرانی که عاشق هنر، فرهنگ و معماری چشمگیر و یک دست هستند، شهرت و اعتبار بدست آورد. برای شما که سفر به پراگ را در نظر گرفته اید، اقامت در یکی از معروف ترین هتل های پراگ بسیار عالی شهر توصیه شده...

26 اردیبهشت 1400
تعداد: (34)