کراس اوور تمام برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 معرفی گردید

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی، در جریان نمایشگاه بین المللی خودرو Auto Guangzhou چین، از یک کراس اوور برقی با نام میتسوبیشی ایرترک 2022 رونمایی کرد که از ظاهری مجذوب کننده با طراحی جسورانه بهره می برد.

کراس اوور تمام برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 معرفی گردید

خودروسازی میتسوبیشی در کوشش است تا با عرضه خودروهای الکتریکی بحران اقتصادی را پشت سر بگذارد. طی سال های گذشته، سودآوری این برند اصیل ژاپنی کاهش داشته است. شرکت نیسان به عنوان سهام دار اصلی میتسوبیشی هم با بحران اقتصادی روبه رو است.

میتسوبیشی ایرترک 2022 از نمای روبه رو

میتسوبیشی ایرترک 2022 از نمای روبه رو

میتسوبیشی ایرترک 2022 از نمای روبه رو

قبلی 1 از 3 بعدی

کراس اوور برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 تازهترین مدلی است که دارای چراغ های جلو تقسیم شده با چراغ های LED در روز است که در بالای سپر قرار گرفته اند، درحالی که دسته چراغ های اصلی Vشکل در زیر آن نصب شده است. این طرح مطابق با محصولات اخیر میتسوبیشی است که به این کراس اوور جمع و جور، جلوه ای جسورانه می بخشد.

چراغ های جلوی عجیب و غریب در کنار یک جلوپنجره بسته با فرورفتگی های 6 ضلعی در 3 میله خاکستری قرار گرفته است. اگر به دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که دوربین جلو درست زیر لوگو نصب شده و یک سنسور رادار بزرگ نیز کمی پایین تر روی سپر قرار گرفته است.

نمای داخلی میتسوبیشی ایرترک 2022

نمای داخلی میتسوبیشی ایرترک 2022

نمای داخلی میتسوبیشی ایرترک 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

چرخ های میتسوبیشی ایرترک 2022 طراحی خلاقانه و 2 رنگ دارد. این خودرو مشابه مدل های الکتریکی مدرن از دستگیره های مخفی شونده استفاده می نماید. عبارت EV نیز روی درهای جلو نصب شده است. رنگ سیاه روی ریل باربند، ستون ها و ادوات پلاستیکی داخل گلگیرها وجود دارد. در نمای پشت، حالتی ساده با چراغ های باریک دیده می گردد. فضای خالی روی درپوش صندوق، آزاردهنده به نظر می رسد و سپر پلاستیکی به ارزش ظاهری خودرو لطمه می زند.

فضای داخلی بسیار ساده است؛ به این معنا که بیشتر کنترل ها در صفحه نمایش لمسی بزرگ جای داده شده است. یک دسته ابزار دیجیتال بزرگ نیز تعبیه شده است که دارای فناوری واقعیت افزوده برای سیستم ناوبری است. کراس اوور تازه میتسوبیشی ایرترک 2022 به لطف پلت فرم الکتریکی اختصاصی خود با کف کاملاً مسطح و فاصله بین دو محور زیاد، در قسمت عقب کاملاً جادار جلوه می نماید.

نمای پشتی میتسوبیشی ایرترک 2022

نمای پشتی میتسوبیشی ایرترک 2022

نمای جانبی میتسوبیشی ایرترک 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

میتسوبیشی ایرترک 2022 به پک باتری 70 کیلووات ساعتی مجهز می گردد که با هر بار شارژ کامل آن می توان مسافت 520 کیلومتر پیمود. این پک باتری در کف قرار گرفته و باعث شده است ضمن پایین آمدن مرکز ثقل خودرو، توزیع وزنی بهتر در بدنه و در نتیجه پایداری بیشتری در این خودرو داشته باشیم.

تنها اطلاعات موجود از توانایی های فنی میتسوبیشی ایرترک به پیشرانه 181 اسب بخار اشاره دارد. چنین آماری برای یک کراس اوور برقی که احتمالاً آستانه قیمت کمتر از 40 هزار دلار خواهد داشت، قابل قبول به نظر می رسد. فراوری میتسوبیشی ایرترک 2022 در چین، از سال آینده آغاز می گردد. قیمت نهایی این محصول و بازارهای هدف برای صادرات به خارج از کشور سازنده هنوز اعلام نشده است.

اطلاع از قیمت خرید و فروش میتسوبیشی

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ تاریخ امپراطوری های ایران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "کراس اوور تمام برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اوور تمام برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید