آنالیز مسائل و نیازهای آموزش و پرورش استان ها در زمینه فضاهای پرورشی

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، از آنالیز مسائل استان ها و منطقه ها کشور در حوزه فضاهای پرورشی، پایگاه های تابستانی و مراکز فرهنگی و هنری در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اطلاع داد.

آنالیز مسائل و نیازهای آموزش و پرورش استان ها در زمینه فضاهای پرورشی

عباس مهاجر در حاشیه سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که از 29 تا 31 مرداد در سالن همایش های جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید، در گفت وگو با پانا گفت: در این اجلاس سعی داشتیم با ظرفیت مدیران و روسای آموزش و پرورش نقاط مختلف کشور آشنا شویم و با آن ها ارتباطات مستمر ایجاد کنیم. از طرفی این اجلاس فرصت مناسبی بود که از نزدیک مسائل این عزیزان در حوزه فضاهای پرورشی، پایگاه های تابستانی و دیگر موارد تربیتی و پرورشی را آنالیز و برطرف کنیم.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به فعالیت پنج کمیسیون تخصصی در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش، تاکید نمود: از مهمترین این کمیسیون های تخصصی، کمیسیون تربیتی بود که ما در آن عضویت داشتیم. در این کمیسیون به طور کامل همه مسائل و موارد حوزه تربیت و پرورشی مورد آنالیز نهاده شد.

وی اضافه کرد: ما در این کمیسیون ها از نزدیک با مسائل استان ها و منطقه ها آشنا شدیم و آن دسته از مسائلی که در لحظه می توان به آن ها پاسخ داد را حل کردیم؛ از طرفی برای پاسخگویی مناسب به نیازهایی که مستلزم زیرساخت خاصی بودند برنامه ریزی کردیم تا در اسرع وقت، ظرفیت مرتبط با آن ایجاد گردد. بنابراین این اجلاس به لحاظ تربیتی، ظرفیت مناسبی بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آنالیز مسائل و نیازهای آموزش و پرورش استان ها در زمینه فضاهای پرورشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل و نیازهای آموزش و پرورش استان ها در زمینه فضاهای پرورشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید