موسیقی

موسیقی نواحی جشنواره فجر را در محله سید خندان بشنوید

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از آدینه بیست و هشت بهمن با اجرای گروه های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران محله سید خندان شروع می گردد.

28 بهمن 1401

نامزدهای مراسم اسکار 2023 اعلام شدند ، با مقداری شگفتی و دریغ!

ریز احمد و آلیسون ویلیامز در طی رویدادی در تئاتر ساموئل گلدوین نامزدهای مراسم اسکار 2023 را اعلام کردند که به توضیح زیر است

7 بهمن 1401

طاعون پایکوبی در قرون وسطی؛ عجیب ترین بیماری مسری تاریخ

صد ها سال پیش، طاعونی عجیب اروپای قرون ِ وسطا را دربرگرفت. اما این از آن نوع طاعون های قرون وسطایی همراه با خون و صفرا و تاول که هم اکنون ممکن است تصویرش در فکر تان نقش بسته باشد، نبود؛ بلکه طاعونِ پایکوبییدن با نامِ پایکوبیِ شیدایی [کورئومانیا]یا پایکوبیِ...

18 آذر 1401

خواننده بی تی اس برای کُره تاریخ ساز می گردد

جی هوپ خواننده گروه بی تی اس در ماه میلادی جاری در جشنواره سالانه لالوپالوزا که در شیکاگو برگزار می گردد، اجرا خواهد نمود و به این ترتیب به نخستین هنرمند اهل کُره جنوبی تبدیل می گردد که در یک جشنواره موسیقی بزرگ آمریکایی شرکت داشته است.

6 مرداد 1401

واکنش ژاله صامتی به انتقاد مردم از داوری او در عصر تازه

ژاله صامتی که یکی از داوران عصر تازه است، داوری در این برنامه را به دلیل تماشاگران زیاد آن، بسیار سخت دانست و از واکنش خود به انتقاد های مردم از شیوه داوری ها، سخن گفت.

28 خرداد 1401

کاخ سانسوشی، کاخی که پنجره هایش دید ندارد ، آلمان

کاخ سانسوشی یکی از بناهای تاریخی و دیدنی آلمان در پارک سانسوشی، شهر پوتسدام نزدیکی برلین است.

11 خرداد 1401

تیزر جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

تیزر رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.

23 اردیبهشت 1401

فراخوان سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از طریق انجمن سینمای جوانان ایران منتشر شد و بر اساس آن، این رویداد از 27 مهرماه تا 2 آبان ماه 1401 در تهران برگزار خواهد شد.

21 اردیبهشت 1401

11 اثر مازندران در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان #مازندران از ثبت 11 اثر استان در فهرست میراث ناملموس استان خبر داد.

14 اردیبهشت 1401

چگونه تعطیلات آرامش بخشی را در شهر سپری کنیم

در پی تفریحات آرام هستید؟تعطیلات ساحلی و تفریحات مرتبط با آن آرامش بسیار خاصی برای شما به همراه خواهد داشت .مایکل بونسور، مدیر هتل بسیار زیبای رزوود لاندن معتقد است که افراد شهری در تلاشند تا از فضای شهری فرار نموده و بدین مکان های زیبا پناه ببرند. وی...

24 فروردین 1401

ساختمان های قد بلند جهان!

آسمان خراش های دیدنی دنیاتا سال های گذشته ساخت آسمان خراشها تنها متعلق به کشورهای پیشرفته بود و برای ملاقات از این خوش قامتان باید بار سفر را بسته و به این کشورها سفر نموده و یا تنها به تصاویر و فیلم از آسمان خراشها اکتفا کرد. اما پس از چندی کشورهای در...

18 فروردین 1401

حدود آماده نمایش و پخش جهانی شد

تهران (پانا) - فیلم کوتاه حدود به نویسندگی و کارگردانی محمود پوینده و تهیه کنندگی شادی کتیرائی آماده نمایش و پخش بین المللی شد.

14 اسفند 1400

سفر 3 روزه به مالدیو؛ کشور جزایر رویایی

مالدیو سرزمین جزیره ها است و بسیاری این مقصد رویایی را برای ماه عسل یا تعطیلات خود انتخاب می نمایند؛ بی شک سفر به این منطقه جزو لحظاتی از زندگی خواهد بود که هرگز فراموش نخواهد شد.

10 اسفند 1400

درخواست بیش از 80 رسانه برای پوشش خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - با خاتمه فراخوان دعوت از رسانه ها برای حضور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، 81 رسانه برای حضور و پوشش این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

2 اسفند 1400

سرایت پذیری سویه اومیکرون سه برابر دلتاست

خبرگزاری خبرنگاران-دبیر کمیته علمی کشوری کرونا: سویه اومیکرون برخلاف دلتا سرایت پذیری بالایی دارد و یک مبتلا می تواند تا 10 نفر را آلوده کند.

9 بهمن 1400

20 حقیقت جالب درباره فیلم افسون شده که نمی دانستید

افسون شده (Enchanted) یکی از فیلم های عاشقانه مجذوب کننده دیزنی است که از ایمی آدامز یک ستاره ساخت. حتی داستان های مربوط به نحوه ساخت آن هم به میزان خود فیلم جالب و سرگرم کننده است.

2 بهمن 1400

آغاز داوری مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان

داوری مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی برگزار گشت که یکی از اعضای هیات داوران این رویداد از شرایطی برگزاری دوره پانزدهم سخن گفت.

15 دی 1400

ساز های ارکستر بادی تهران بار دیگر کوک می شوند

ارکستر بادی تهران به رهبری سینا ذکایی روز های نوزدهم و بیستم آبان تازه ترین کنسرت خود را برگزار می نماید.

14 دی 1400

بررسی تکنولوژی های شگفت انگیز فورتزا هورایزن 5؛ شاهکار نسل نهمی

سبک مسابقه ای (Racing) از همان ابتدای ماجرا یکی از شگفت انگیزترین پدیده ها در صنعت بازی های ویدیویی بوده و مخاطبان همیشه عاشق تماشای خودروهای پرزرق و برق و پرجزییات حین حرکت روی جاده های مجازی بوده اند. همچنان که بازی ها نسل به نسل پیشرفت کردند و کنسول های...

6 دی 1400

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی سنندج

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی سنندج که یکی از پروژه های شاخص فرهنگی استان کردستان است بازدید کرد.

30 آبان 1400
تعداد: (26)