چگونه تعطیلات آرامش بخشی را در شهر سپری کنیم

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، در پی تفریحات آرام هستید؟

تعطیلات ساحلی و تفریحات مرتبط با آن آرامش بسیار خاصی برای شما به همراه خواهد داشت .مایکل بونسور، مدیر هتل بسیار زیبای رزوود لاندن معتقد است که افراد شهری در تلاشند تا از فضای شهری فرار نموده و بدین مکان های زیبا پناه ببرند. وی اظهار داشته است که: شما می توانید برای یک تعطیلات آرامش بخش، سری به یک شهر بزنید.

چگونه تعطیلات آرامش بخشی را در شهر سپری کنیم

در اینجا، آقای بونسور نکات زیادی را در خصوص نحوه سفر در یک شهر شلوغ ارائه کرده است. با تاریخ امپراطوری های ایران همراه باشید:

تنظیم خلق و خوی (حالت) از قبل

قبل از آغاز سفر، راستا و نوع سفر خود را معین نمایید: اگر شما در حال پرواز هستید، برای از بین بردن سر و صدای اضافی از یک جفت هدفون استفاده نمایید. بعلاوه، با سفارش یک نوشیدنی دلخواه ، لذت این سفر را چندین برابر نمایید. در هنگام پرواز، شما می توانید با استفاده از آی پد خود به تماشای فیلم پرداخته و یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید. اگر شما در حال رانندگی هستید، زمانی را معین نمایید که جاده ها خلوت بوده و مجبور نباشید مدت زیادی را در ترافیک های بین راهی صرف نمایید. در ضبط صوت خود، لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود را تهیه کرده و در حین راه، به آن ها گوش دهید. بعلاوه ضروری است تنقلاتی مانند شکلات و آجیل را به همراه داشته باشید. طبق گفته های آقای بونسور، این موارد باید قبل از آغاز سفر آماده شوند.

انتخاب یک شهر مناسب

شهرهای بزرگی مانند نیویورک، پاریس، و توکیو برای استراحت چندان مناسب نمی باشند، زیرا بازدید کنندگان اغلب به تماشای جاذبه های شهری پرداخته و نمی توانند به استراحت بپردازند. آن ها همیشه در تلاشند تا به تمام نقاط شهر، سری زده و از جاهای تماشای آن تماشا کنند. شهرهای کوچکتر مانند ونکوور، بریتیش کلمبیا، سان میگل د آلنده، مکزیک، و واشنگتن از جمله شهرهایی به شمار می فرایند که به علت منطقه جغرافیایی کوچک، قابل کنترل تر می باشند. طبق اظهارات آقای بونسور: شما ممکن است بخواهید از نقاط مختلفی تماشا نمایید، اما ممکن است احساسی که در شهر های بزرگ تجربه می گردد را احساس نکنید.

مسائل مربوط به هتل محل اقامت

سعی کنید هتلی را انتخاب نمایید که به مکان های تماشای نزدیک تر باشد. در راستای تحقق این امر، شما به راحتی می توانید با دوچرخه و یا پیاده روی به رفت و آمد پرداخته و فرصتی را برای سرگرمی از دست ندهید. اگر به خرید علاقه مند هستید، سعی کنید محل اقامت خود را به یک مرکز خرید مناسب نزدیک نمایید. اگر به هنر علاقه دارید، هتلی را در نزدیکی موزه ها یا گالری های هنری انتخاب نمایید.

استفاده از آبگرم درمانی

هیچ چیز به مانند چشمه های آبگرم نمی تواند استرس سفر را از بین برده و آرامش را به همراه داشته باشد. پیش از سفر، یک وقت مناسب برای استفاده از آبگرم هتل و یا نزدیک ترین آبگرم موجود را در نظر بگیرید. در صورت وجود راه های بهتر برای کسب آرامش، پیشنهاد می گردد آن ها را نیز امتحان نمایید. اگر از آن ها اطلاعی ندارید، از سایر افراد درخواست هدایت فرمایید.

برنامه ریزی برای استراحت و آرامش

قسمتی از زمان خود را برای چرت زدن و یا خواندن کتاب در کنار استخر هتل، تماشای مردم در کافه ها، و یا صرف غذای مورد علاقه تان اختصاص دهید. البته، همان طور که قبلا گفته شد، هدف از این سفر بازدید از مکان های تماشای شهر است، بنابراین ساعات اولیه روز را انتخاب نمایید. علت آن این است که در ساعات اولیه روز، تعداد رفت و آمدها کمتر بوده و شهر خلوت تر است.

منبع: الی گشت

به "چگونه تعطیلات آرامش بخشی را در شهر سپری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تعطیلات آرامش بخشی را در شهر سپری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید