واتس اپ روی توسعه قابلیت ساخت استیکر از آواتار کاربران کار می نماید

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، واتس اپ نسخه تازه بتا اپلیکیشن خود را در دسترس آزمایش کنندگان گوگل پلی قرار داده و طبق گزارش هایی که بر اساس آن منتشر شده، ظاهرا سرویس پیغام رسان متعلق به شرکت متا در حال کار روی قابلیت ساخت استیکر از روی آواتار است.

واتس اپ روی توسعه قابلیت ساخت استیکر از آواتار کاربران کار می نماید

تصاویر ارائه شده از این قابلیت نشان می دهد که کاربران چگونه می توانند آواتار خود را برای استفاده به عنوان یک استیکر تنظیم نمایند. هرچند به طور دقیق معین نشده، اما می توان انتظار داشت تا استیکرهایی که بر اساس آواتار ساخته می شوند، به صورت یک مجموعه در حالت های مختلف و همراه با لوازم مختلفی به کاربران ارائه گردد.

علاوه بر ارسال این استیکرها در چت های فردی یا گروهی، کاربران بعلاوه می توانند از آواتارها به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده نمایند.

واتس اپ به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیغام رسان در دنیا، طی چند سال گذشته به طور پیوسته قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه نموده است. در چند ماه گذشته نیز اپلیکیشن چت متعلق به شرکت متا و مارک زاکربرگ یا ویژگی های جدیدی را ارائه نموده یا نشان داده که در حال کار روی آن ها است.

از جمله ویژگی هایی که اخیرا گزارش هایی درباره آن منتشر شده بود، می توان به نظرسنجی درون برنامه ای اشاره نمود که البته هنوز در حال توسعه است و در دسترس کاربران قرار نگرفته! از سویی دیگر، شرکت متا برای اولین بار امکان خرید مواد غذایی به وسیله واتس اپ را فراهم نموده بود که البته فعلا فقط در دسترس کاربران هند قرار گرفته است.

منبع: انتخاب

به "واتس اپ روی توسعه قابلیت ساخت استیکر از آواتار کاربران کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ روی توسعه قابلیت ساخت استیکر از آواتار کاربران کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید