نرم افزار و اپلیکیشن

نخستین بازی ویدیویی دنیا که به وسیله سازنده بمب هسته ای طراحی شد!

هنگام مطالعه کتابچه راهنمای کامپیوتر آنالوگ دونر مدل 30، هیگن بوتام متوجه شد که کامپیوتر می تواند خط سیر موشک بالستیک یا یک توپ پرتاب شده را با مقاومت باد محاسبه کند.

27 خرداد 1402

واتس اپ روی توسعه قابلیت ساخت استیکر از آواتار کاربران کار می نماید

واتس اپ نسخه تازه بتا اپلیکیشن خود را در دسترس آزمایش کنندگان گوگل پلی قرار داده و طبق گزارش هایی که بر اساس آن منتشر شده، ظاهرا سرویس پیغام رسان متعلق به شرکت متا در حال کار روی قابلیت ساخت استیکر از روی آواتار است.

4 دی 1401

دولینگو به بچه ها ریاضی یاد می دهد!

دیجی کالا مگ: دولینگو که در زمینه آموزش زبان های مختلف یکی از محبوب ترین اپ های جهان محسوب می شود، وارد جهانی ریاضی می شود.

6 شهریور 1401

ساختمان های مدرن و بررسی مزایا و معایب آن ها در مقایسه با ساختمان های قدیمی

ساختمان های مدرن در مقایسه با ساختمان های قدیمی دارای معایب و مزایایی هستند. به طور کلی، ساختمان های قدیمی فضاهای بزرگ و جاداری دارند و دوستدار محیط زیست نیز می­ باشند. وظیفه مدیریت ساختمان در این سازه ها کمرنگ می باشد. ساختمان های قدیمی با استفاده از...

10 مرداد 1401

دکور اتاق پذیرایی را با این وسایل دیدنی کنید

برای اینکه برترین احساس را برای میهمانان خود رقم بزنید، بایستی اتاق پذیرایی خود را شگفت انگیز کنید.

9 مرداد 1401

نشانه های ویروسی شدن گوشی اندروید

علائمی مانند تبلیغات پاپ آپ مکرر و هنگ کردن مشکوک گوشی می تواند نشان دهنده آلوده شدن گوشی اندروید به ویروس باشد.

15 تیر 1401

چاپ مستقیم روی مواد غذایی با دستگاه ایران ساخت

توسعه فناوری های دیجیتال در کشور چاپ مستقیم روی مواد غذایی را با استفاده جوهرهای خوراکی ممکن نموده است.

6 تیر 1401

آینده نگری به سبک تاتا Avinya؛ نقد طراحی خودروی مفهومی هندی

به جرات می توان گفت که اخبار شرکت مالک جگوار لندروور، تاتا موتورز بسیار اندک است، اینکه این نکته علت خاصی دارد یا اصولا تاتاموتورز علاقه ای به خبررسانی و کار رسانه ای ندارد را نمی دانیم، اما معرفی کانسپت جنجالی و زیبای این شرکت طی دو روز اخیر به شدت خبرساز...

29 خرداد 1401

عناوین تازه به کنسول ابری پلی پاد اضافه شدند

با آغاز سال نو، فرایند توسعه کتابخانه بازی های ویدیویی حاضر در کنسول ابری همچنان ادامه دارد و چند عنوان دیگر به این مجموعه افزوده شد.

14 خرداد 1401

یوبی سافت تا امروز فقط 15 عدد NFT فروخته است

پلتفرم NFT (ارز غیرقابل معاوضه) یوبی سافت یعنی یوبی سافت کوارتز، زمانی که در ابتدای این ماه معرفی گردید، سروصدای زیادی به پا کرد و واکنش های مختلف و اغلب منفی و بدی در پی داشت.

29 اردیبهشت 1401

معرفی اپلیکیشن Candy Camera؛ سلفی های مجذوب کننده بگیرید

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن Candy Camera می پردازیم که با داشتن دریایی از فیلتر ها می تواند جان تازه ای به سلفی های شما ببخشد.

7 اردیبهشت 1401

آموزش با بیل گیتس در پروازهای آلاسکا ایرلاینز

ایرلاین آلاسکا در قراردادی با وب سایت Code.ir تصمیم به ارائه آموزش کامپیوتر در قالب ویدیوهای کوتاه در طول پروازهایش کرده است. این آموزش مخصوص بچه ها و بزرگ سالان است و بیل گیتس در این ویدیوها به افراد آموزش می دهد.

24 بهمن 1400

سفر اپ: با کوچ سرفینگ دوستانی علاقه مند به سفر پیدا کنید

کوچ سرفینگ یک شبکه اجتماعی برای گردشگران است که امکانات جالبی را در اختیارشان قرار می دهد. افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند، در Couchsurfing می توانند دوستان خوبی برای خودشان پیدا نمایند و تصاویر مربوط به سفر هایشان را به اشتراک بگذارند. همراه خبرنگاران...

12 بهمن 1400

بررسی تکنولوژی های شگفت انگیز فورتزا هورایزن 5؛ شاهکار نسل نهمی

سبک مسابقه ای (Racing) از همان ابتدای ماجرا یکی از شگفت انگیزترین پدیده ها در صنعت بازی های ویدیویی بوده و مخاطبان همیشه عاشق تماشای خودروهای پرزرق و برق و پرجزییات حین حرکت روی جاده های مجازی بوده اند. همچنان که بازی ها نسل به نسل پیشرفت کردند و کنسول های...

6 دی 1400

یک مسافر هنگام حوادث طبیعی باید چه کار کند؟

بهتر است همواره آمادگی مواجهه با چنین حوادثی را داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

20 مرداد 1400

کاهش آسیب به بازنشستگان با صدور گواهی آنلاین کسر از حقوق

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صدور گواهی آنلاین را عامل مهمی در کاهش چشمگیر ترددها و هزینه های تحمیلی گذشته به بازنشستگان دانست و گفت: با تفاهم ایجاد شده زمینه آزادی حداقل 33 نفر از عزیزان دربند را هم فراهم شد.

9 مرداد 1400

با گوگل از زیر زمین تونل بزنید!

گوگل فلوم قابلیت جدید گوگل است. در سال های اخیر تکنولوژی های مبتنی بر واقعیت افزوده و همچنین واقعیت مجازی، صندلی ویژه ای در بین کاربران پیدا نموده اند و شرکت های بسیار زیادی در این حوزه فعالیت خود را شروع نموده و اقدام به ارائه محصولات متنوع و گوناگون...

7 تیر 1400

افزودن برنامه ای دیگر به گورستان اپلیکیشن های گوگل

گوگل نسخه های اندروید و iOS اپلیکیشن شاپینگ را تا سرانجام ژوئن تعطیل می نماید.

18 اردیبهشت 1400

در ایران 6 میلیون و 500 هزار نفر با کامپیوتر یا لپ تاپ بازی می نمایند!

معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای یا مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) در تازه ترین پژوهش خود مبتنی بر پیمایش ملی مصرف بازی های دیجیتال در سال 1399 اعلام نمود که در ایران 6 میلیون و پانصد هزار نفر با کامپیوتر یا لپ تاپ بازی می نمایند.

15 اردیبهشت 1400

9 بازی پلی استیشن رایگان شد؛ نسخه کامل هورایزن در راه است

اگر اخبار را دنبال نموده باشید، به احتمال زیاد می دانید که سونی دوباره طرح بازی در خانه را بازگردانده است. این طرح در ابتدا سال گذشته پس از آغاز ویروس کووید 19 و به منظور رایگان کردن برخی بازی ها برای کاربران انجام داده شد تا بتواند انگیزه ای مضاعفی برای...

24 فروردین 1400
تعداد: (33)