طعم غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های سنگاپور

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، رستوران های سنگاپور برترین مکان برای چشیدن طعم های تازه است و شما بر اساس ذائقه و بودجه خود به راحتی می توانید در کشور سنگاپور از بین صدها رستوران کوچک و بزرگی که در این کشور فعالیت می نمایند، رستوران متناسب با سلیقه خود را بیابید. سنگاپور کشوری جهانگردی در شرق قاره آسیا است و سالانه میلیون ها جهانگرد برای بازدید از جاذبه های گردشگری سنگاپور به این کشور سفر می نمایند. غذاهای سنتی و بین المللی که در رستوران های محلی و یا مجلل این کشور سرو می گردد، تنوع بسیار زیادی دارد.

طعم غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های سنگاپور

سنگاپور کشوری ساحلی است و به علت صید زیاد ماهی و سایر آبزیان دریایی در این کشور در منو اغلب رستوران ها می توانید غذاهای زیادی را مشاهده کنید که با ماهی تهیه می شود. بعلاوه به علت نفوذ فرهنگ غذایی مردم هند و چین در کشور سنگاپور در اغلب غذاهای سنتی سنگاپور مردم از سس های متنوع و ادویه های معطر فراوان استفاده می کنند. اگر اهل چشیدن طعم های نو هستید، در این مقاله از مجله گردشگری تاریخ امپراطوری های ایران قصد داریم شما را با بهترین رستوران های سنگاپور بیشتر آشنا کنیم تا در زمان سفر به این کشور آسیایی بتوانید به راحتی رستوران مورد نظر خود را برای خوردن غذا انتخاب کنید.

بهترین رستوران های سنگاپور

تنوع غذا در کشورهای شرق آسیا به خصوص کشور سنگاپور به علت مهاجرت های زیادی که به این کشور انجام شده، بسیار زیاد است و این موضوع را در زمان سفر به سنگاپور به وضوح مشاهده خواهید کرد. مردم از سراسر دنیا با فرهنگ های غذایی و ذائقه های مختلف به کشور سنگاپور سفر می کنند که به همین علت تقاضا برای غذا همیشه در کشور گردشگری سنگاپور زیاد است و معمولا رستوران های این کشور در زمان ناهار و شام مملو از گردشگران خارجی می باشد که برای صرف غذا به یکی از رستوران های سنگاپور رفته اند و منتظر آماده شدن سفارش خود هستند.

اگر شما هم دوست دارید در زمان سفر به این کشور طعم های نو را امتحان کنید حتما با همسفران خود به رستوران های محلی و اغذیه فروشی های سنتی سنگاپور بروید. اما اگر تمایل دارید در رستوران های لوکس و مجلل این کشور غذای خود را میل کنید، باید به شما این نوید را بدهیم که در سنگاپور تعداد رستوران های بین المللی بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید یک رستوران با کیفیت برای خوردن غذایی لذیذ در فضایی مدرن پیدا کنید. بهترین رستوران های سنگاپور را در همه قسمت های این کشور به راحتی می توانید از روی نقشه و یا با پرس و جو بیابید.

معرفی بهترین رستوران های سنگاپور

1. رستوران ژن - Restaurant Zen

رستوران ژن (Restaurant Zen) یکی از مشهورترین رستوران های سنگاپور است که منو و سبک پذیرایی در این رستوران سه ستاره، شباهت زیادی به رستوران فرانتسن در شهر استکهلم سوئد دارد. یکی از ویژگی های مجذوب کننده غذاهای این رستوران ترکیب کردن بهترین نوع غذاهای ژاپنی وسوئدی با هم است، این غذاها از مرغوب ترین مواد اولیه محلی تهیه شده و دیزاین های فوق العاده مجذوب کننده و منحصر به فردی دارند که با دیدن این غذاها مشتریان هیجان زده خواهند شد. برای خوردن غذا در این رستوران حداقل به سه ساعت زمان احتیاج دارید تا بتوانید بیشتر آیتم های مجذوب کننده منو این رستوران را امتحان کنید و در کنار همسفران خود لحظات خوشی را بگذرانید.

2. رستوران یارانا - Restaurant Yaarana

رستوران یارانا (Restaurant Yarana) یکی از بزرگترین رستوران های سنگاپور است که از میهمانان خود در سه بخش فضای باز، فضای سرپوشیده و سالن VIP به صورت اختصاصی پذیرایی می نماید. این رستوران به وسیله یکی از مشهورترین سرآشپزهای سنگاپور اداره می شود و تنوع غذاهای موجود در منو این رستوران بسیار فراتر از حد تصور شما می باشد. در منو این رستوران برای هر ذائقه ای غذا وجود دارد، البته غذاهای هندی سهم زیادی از منو این رستوران را به خود اختصاص داده اند که این موضوع در نوع خود بسیار مجذوب کننده است. برای گیاهخواران هم در منو رستوران یارانا آیتم های مجذوب کنندهی برای سفارش وجود دارد و این افراد هم براساس سبک غذایی خود به راحتی می توانند در این رستوران غذای مورد علاقه خود را پیدا نموده و نوش جان کنند.

3. رستوران تمرهندی - Restaurant Tamarind Hill

اگر برای فرار از شلوغی شهر و خوردن غذا در فضایی دنج و سرسبز در کشور سنگاپور در پی رستوران هستید، رستوران تمرهندی (Restaurant Tamarind Hill) در این کشور بهترین گزینه برای شما می باشد. ساختمان زیبا و سفید رنگ این رستوران که به سبک خانه های آمریکایی طراحی شده در فضایی سرسبز و زیبا دور از شلوغی شهر واقع شده است و همین موضوع باعث شده، گردشگران خارجی و مردم محلی آخر هفته ها برای استراحت و خوردن یک وعده غذای لذیذ به این رستوران بیایند و از فرصت چشیدن طعم های نو و خوشمزه در این رستوران لذت ببرند. در منو این رستوران غذاهای سنتی سنگاپور و تایلند در کنار هم قرار گرفته و مشتریان براساس ذائقه خود می توانند غذای مورد علاقه شان را در تمرهندی یکی از بهترین رستوران های سنگاپور نوش جان کنند، بعلاوه این رستوران برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک هم محیط مجذوب کنندهی دارد.

4. رستوران اومی - Restaurant Oumi

اگر پس از گردش و سرگرمی در مرکز شهر سنگاپور خسته و گرسنه شدید، رستوران اومی (Restaurant Oumi) یکی از بهترین رستوران های سنگاپور است که برای صرف غذا می توانید به طبقه آخر برج بهار (CapitaSpring) بروید و از منو این رستوران غذای مورد نظر خود را سفارش داده و در کنار همسفران خود نوش جان نمایید. مشتریان این رستوران شیک و مجلل در زمان صرف غذا می توانند از پنجره رستوران منظره شهر را دیدن کنند. غذاهای این رستوران از محصولات تازه و ارگانیک فراوری کشورهای ژاپن و استرالیا تهیه می شود و مشتریان رستوران همیشه از کیفیت غذاهای این مجموعه رضایت بالایی دارند و همین موضوع باعث شده در ساعت های نزدیک به زمان سرو وعده ناهار و شام این رستوران مملو از مشتریان داخلی و خارجی شود.

در منو این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی سنگاپور، غذاهای ژاپنی و غذاهای محلی استرالیا هم به چشم می خورد تا میهمانان رستوران اومی براساس ذائقه بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. طعم لذیذ غذاهای این رستوران احتمالا تا سال ها در یادتان خواهد ماند.

5. رستوران روباتو - Restaurant Rubato

اگر در پی رستورانی با کیفیت در کشور سنگاپور برای خوردن انواع غذاهای گوشتی و استیک ها هستید، رستوران روباتو (Restaurant Rubato) یکی از بهترین رستوران های سنگاپور است. در منو این رستوران ایتالیایی انواع غذاهای سنتی این کشور و غذاهای گوشتی را مهیا نموده اند تا گردشگرانی که به آشپزخانه ایتالیایی علاقه دارند به راحتی بتوانند غذای مورد علاقه خود را از منو این رستوران سفارش دهند. این رستوران در سال 2009 تاسیس شده و سابقه طولانی در میزبانی از گردشگر های خارجی سنگاپور دارد. اگر در زمان سفر به سنگاپور هوس نوش جان کردن یک پاستا لذیذ را کردید، حتما به این رستوران مجلل سر بزنید. این رستوران مجلل ظرفیت پذیرایی از 500 نفر را در هر وعده غذایی دارد.

6. رستوران جاگ - Restaurant Jag

رستوران جاگ (Restaurant Jag) یکی از مدرن ترین رستوران های سنگاپور است، در منو این رستوران فرانسوی تنوع غذاها بسیار زیاد می باشد و مشتریان براساس ذائقه خود به راحتی می توانند غذای مورد علاقه شان را به گارسون های این رستوران سفارش دهند. در این رستوران مجموعه ای از غذاهای مختلف همانند سوفله، انواع کباب ها و سایر غذاهای فرانسوی سرو می شود، معمولا در کنار اغلب غذاهای این رستوران مقدار زیادی سبزیجات می گذارند و همه مشتریان این رستوران از طعم مجذوب کننده پیش غذاهای این رستوران تعریف می کنند. بعلاوه تنوع پنیرهایی که در این رستوران برای مشتریان سرو می شود، بسیار زیاد است. همه این پنیرها را به صورت مستقیم از کشورهای سوئیس و فرانسه به این رستوران می آورند.

7. رستوران کلودین - Restaurant Claudine

رستوران کلودین (Restaurant Claudine) یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین رستوران های سنگاپور می باشد که به علت تنوع غذاهایی که در این رستوران سرو می شود در فهرست بهترین رستوران های این کشور قرار گرفته است. محل فعلی این رستوران فرانسوی مجلل و مدرن در گذشته یک کلیسای کوچک در قلب محله دمپسی هیل در کشور سنگاپور بوده است. این رستوران مجلل فضای مجذوب کنندهی برای برگزاری قرارهای کاری و یا محبت آمیز دارد. تارتار میگو و راتاتویی با سس قارچ جز محبوب ترین غذاهای موجود در منو این رستوران فرانسوی در کشور سنگاپور است.

8. رستوران اودت - Restaurant Odette

رستوران اودت (Restaurant Odette) همان طور که از نام آن تعیین است، یک رستوران ایتالیایی در کشور سنگاپور می باشد. این رستوران مجذوب کننده معروفیت خود را مدیون دستپخت خوشمزه و درجه یک سرآشپز فرانسوی خود است، فضای داخلی این رستوران و نحوه پذیرایی گارسون ها بسیار مجذوب کننده و دلنشین می باشد و شما در زمان آماده شدن غذاها از پشت شیشه می توانید آشپزخانه رستوران و هنرنمایی سرآشپز را در حین تزئین غذاها دیدن کنید. تنوع غذاهای این رستوران بسیار زیاد است و انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی در منو این رستوران به چشم می خورد.

9. رستوران آرت دیا دنیل - Restaurant Art di Daniele Sperindio

برای چشیدن طعم اصیل غذاهای ایتالیایی در سنگاپور حتما به رستوران آرت دیا دنیل (Restaurant Art di Daniele Sperindio) بروید و از منو بلند و بالای این رستوران شیک و مجلل غذای مورد نظر خود را سفارش داده و با همسفران خود نوش جان نمایید. اگر پس از صرف غذا دوست داشتید زمان بیشتری را در این رستوران مجلل بگذرانید، از منو رستوران می توانید انواع چای و یا نوشیدنی ها خنک را سفارش دهید. این رستوران ایتالیایی به علت تنوعی که در منو خود دارد یکی از بهترین رستوران های سنگاپور از نظر گردشگران خارجی این کشور است.

10. رستوران نوری - Restaurant Nouri

رستوران نوری (Restaurant Nouri) یکی از بهترین رستوران های سنگاپور است که در منو این رستوران تنوع غذاهای اصلی و پیش غذاها بسیار زیاد می باشد. فضای داخلی این رستوران شیک و مدرن به سبک مینیمال طراحی شده و نحوه آماده سازی غذاها در آشپزخانه این رستوران را می توانید از پشت شیشه های مخصوص دیدن کنید. در واقع آشپزخانه این رستوران از نوع اوپن و تعاملی است، در منو این رستوران از آشپزخانه ملل مختلف الهام گرفته شده و تنوع غذاهای موجود در منو بسیار بیش از حد تصور شما است.

11. رستوران کلود استریت - Restaurant Cloudstreet

منو رستوران کلود استریت (Restaurant Cloudstreet) روی غذاهای فصلی تمرکز دارد که به وسیله سرآشپز حرفه ای این مجموعه طراحی و آماده می شود. اگر اهل چشیدن طعم های منحصر به فرد و نو هستید، حتما به رستوران کلود سر بزنید و از منو این رستوران گوشت مخصوص کبابی را با سوفله فرانسوی سفارش دهید. طعم غذاهای این رستوران را احتمالا تا سال های طولانی فراموش نخواهید کرد.

12. رستوران لابی رینت - Restaurant Labyrinth

اگر در پی یکی از بهترین رستوران های سنگاپور برای چشیدن طعم اصیل غذاهای سنتی این کشور هستید، رستوران لابی رینت (Restaurant Labyrinth) بهترین گزینه برای شما در زمان سفر به این کشور آسیایی می باشد. فضای داخلی این رستوران که به سبک مدرن با لوازم درجه یک طراحی شده است، برای استراحت پس از یک روز کاری گزینه ایده آلی محسوب می شود. منو رستوران لابی رینت به صورت فصلی طراحی می شود و تنوع غذاهای سنتی سنگاپور که در این منو گنجانده شده است، بسیار زیاد می باشد.

13. رستوران وایت گراس - Restaurant Whitegrass

در آشپزخانه رستوران وایت گراس (Restaurant Whitegrass) که به وسیله یکی از بهترین سرآشپزهای سنگاپوری اداره می شود، همه مواد اولیه برای تهیه غذاهای این رستوران را به صورت تازه و روزانه تهیه می کنند تا مشتریان غذایی با کیفیت را نوش جان کنند. در منو این رستوران تلفیقی مجذوب کننده از غذاهای فرانسوی و ژاپنی را می توانید در کنار هم مشاهده کنید، این رستوران به علت متنوعی که دارد یکی از بهترین رستوران های سنگاپور برای خوردن وعده ناهار پس از گردش در شهر می باشد.

14. رستوران متا - Restaurant Meta

رستوران متا (Restaurant Meta) به سبک رستوران های کلاسیک فرانسوی طراحی شده است و جز بهترین رستوران های سنگاپور در زمینه سرو غذا برای مشتریان می باشد. در منو این رستوران ستاره دار می توانید تلفیق مجذوب کنندهی از انواع غذاهای کلاسیک فرانسوی با غذاهای شرق آسیا به خصوص غذاهای کره ای را مشاهده کنید. پرسنل این رستوران همیشه با روی گشاده از مشتریان استقبال نموده و درباره غذاهای موجود در منو اطلاعات مجذوب کنندهی به مشتریان می دهند.

15. رستوران آرتمیس گریل - Restaurant Artemis Grill

برای نوش جان کردن غذاهای خوش عطر و طعم مدیترانه ای در کشور سنگاپور می توانید به رستوران آرتمیس گریل (Restaurant Artemis Grill)، در منو این رستوران شیک و زیبا انواع غذاهای مدیترانه ای به صورت خلاقانه گنجانده شده است و شما با خیال راحت می توانید غذای مورد علاقه خود را از منو این رستوران سفارش دهید و از طعم لذیذ آن مطمئن باشید. موقعیت مکانی عالی و منظره پانورامای این رستوران را می توان از دلایل اصلی قرار گرفتن نام رستوران آرتمیس گریل در فهرست بهترین رستوران های سنگاپور اعلام کرد. گوشت بره مراکشی یکی از محبوب ترین آیتم های موجود در منو این رستوران مدیترانه ای است که شما می توانید در زمان دیدنی منظره شهر این غذای لذیذ را سفارش داده و نوش جان نمایید. یک درخت زیتون 100 ساله هم در تراس این رستوران واقع شده است که باعث معروفیت بیشتر این مجموعه در بین گردشگران خارجی شده است.

16. رستوران اسورا - Restaurant Esora

رستوران اسورا (Restaurant Esora) در مجاورت یکی از بزرگترین فروشگاه های صنایع دستی سنگاپور واقع شده است، این رستوران به سبک ژاپنی طراحی شده و منو این رستوران مجلل به صورت فصلی تغییر می نماید. سرآشپز تاکشی آراکی همه غذاهای موجود در منو این رستوران بسیار خوشمزه و با بهترین مواد اولیه آماده می نماید، به نحوی که دوست دارید پس از خوردن غذا انگشت هایتان را هم بخورید! از لوازم آنتیک در این رستوران برای پذیرایی از مشتریان استفاده شده است و گردشگران در زمان صرف غذا در این رستوران مجلل حس نوستالژیک را هم تجربه خواهند کرد.

17. رستوران پابلیکو - Publico Ristorante

رستوران پابلیکو (Publico Ristorante) یکی از بهترین رستوران های سنگاپور به سبک ایتالیایی می باشد که در منو آن انواع غذاهایی ایتالیایی گنجانده شده است، پیتزاهای این رستوران در تنور هیزمی مخصوصی در کنار رودخانه آماده می شود. احتمالا طعم لذیذ و منظره دلچسب این رستوران را تا سال ها طولانی پس از سفر به سنگاپور فراموش نخواهید کرد. هر زمان که برای خوردن غذا به این رستوران رفتید، حتما طعم لذیذ و دلچسب پاستاهای رستوران پابلیکو را هم امتحان کنید.

18. رستوران کیور - Restaurant Cure

رستوران کیور (Restaurant Cure) به سبک مینیمال طراحی شده و طعم های مجذوب کننده و شگفت انگیزی را می توانید از منو این رستوران سفارش دهید. تنوع غذاهای موجود در منو این رستوران بسیار زیاد است، غذاهای ایرلندی نقش پررنگی در منو رستوران کیور دارد و کسانی که طعم غذاهای گوشتی را می پسندند برای صرف غذا می توانند به این رستوران مراجعه کنند و طعم غذاهای متنوع این رستوران درجه یک را بچشند.

19. رستوران هالیا

قدم زدن در باغ گیاه شناسی راهی دلپذیر برای گذراندن یک بعد از ظهر طولانی است، اگر پس از قدم زدن در باغ گیاه شناسی سنگاپور احساس خستگی و گرسنگی کردید حتما به رستوران هالیا بروید و از منو این رستوران یک از غذاهای خوشمزه سنگاپوری را سفارش داده و در کنار خانواده نوش جان نمایید. رستوران هالیا جز رستوران های حلال کشور سنگاپور می باشد که در منو آن انواع غذاهای گوشتی و دریایی به چشم می خورد. فضای مجذوب کننده داخل و بیرون این رستوران را می توان از دلایل اصلی قرار گرفتن نام این مجموعه در فهرست بهترین رستوران های سنگاپور اعلام کرد.

20. رستوران موتو 32 - Restaurant Mott 32

رستوران موتو 32 (Restaurant Mott 32) جز بهترین رستوران های چینی در سنگاپور است که فضای داخلی آن پر از شاخ و برگ های سرسبز و دکوری زیبا می باشد. از جمله معروف ترین غذاهای موجود در منو این رستوران چینی می توان به اردک پکن برشته شده در چوب سیب، گوشت خوک کباب پالوما ایبریکو با لعاب عسل کوهی زرد، و ماهی کاد سیاه دودی اشاره نمود. رستوران موتو 32 فضایی ایده آل برای نوش جان کردن وعده ناهار و شام پس از گردش در شهر دارد.

1. بهترین رستوران های سنگاپور کدامند؟

رستوران ژن، رستوران یارانا، رستوران تمرهندی، رستوران اومی، رستوران روباتو، رستوران جاگ و رستوران کلودین جز مشهورترین رستوران های سنگاپور است.

2. غذای معروف سنگاپور چیست؟

برنج با مرغ را می توان غذای ملی سنگاپور دانست، برنج در آب مرغ پخته می شود و طعم لذیذ آن زبانزد خاص و عام است. در بعضی از رستوران ها این غذا با سس سویا شیرین غلیظ، فلفل قرمز و زنجبیل سرو می شود.

3. غذاهای محبوب مردم سنگاپور چیست؟

مرغ و برنج، انواع همبرگر، مرغ سوخاری و ماهی جز غذاهای محبوب مردم سنگاپور می باشد.

4. آیا قیمت غذا در سنگاپور مقرون به صرفه است؟

خیر، سنگاپور یکی از گران قیمت ترین کشورهای دنیا است و به همین علت صرف انواع غذاها در رستوران های این کشور خیلی هم مقرون به صرفه نیست.

5. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور از سایت تاریخ امپراطوری های ایران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید در اسرع وقت بلیط هواپیما و یا تور سرگرمیی خود به مقصد کشور سنگاپور را به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین از سایت تاریخ امپراطوری های ایران بخرید و با خیالی آسوده در برای سرگرمی و گردش راهی این کشور در شرق آسیا شوید.

جمع بندی طعم غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های سنگاپور

بسیاری از هموطنان برای گذراندن تعطیلات و بازدید از جاذبه های گردشگری سنگاپور به این کشور سفر می کنند، سنگاپور به سواحل زیبا، طبیعت بکر و امکانات مدرن معروفیت دارد. اما برای آنها که اهل غذا هستند، مقاصد سفر براساس سواحل، سرگرمیات یا موزه ها انتخاب نمی شود بلکه تنوع غذاها و کیفیت بالایشان معیار اصلی انتخاب مقصد سفر است. اگر در تعطیلات قصد سفر به سنگاپور را دارید، حتما از بین رستوران های معرفی شده در این مقاله، یکی را برای غذا خوردن انتخاب کنید و از طعم لذیذ غذاهای دریایی، سنتی و یا بین المللی که در این رستوران ها سرو می شود در زمان سفر به این شهر لذت ببرید.

تنوع غذایی در رستوران های سنگاپور بسیار زیاد است و این موضوع انتخاب را برای گردشگران راحت نموده است. تاریخ امپراطوری های ایران تورهای مختلفی را به مقصد کشور سنگاپور در همه روزهای سال برگزار می نماید و شما هر زمان که تمایل داشته باشید با خرید تور سرگرمیی به مقصد سنگاپور در اسرع وقت می توانید برای سرگرمی و چشیدن طعم های نو راهی این کشور کوچک در شرق آسیا شوید. برای آگاهی از جزئیات مربوط به این تورها می توانید به بخش فروش تور سایت تاریخ امپراطوری های ایران مراجعه کنید و یا با پشتیبان های حرفه ای این مجموعه تماس بگیرید.

منبع: الی گشت

به "طعم غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید