آیا باید هتل را لحظه آخری رزرو کنیم؟

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، چه زمانی برترین زمان برای رزرو هتل است؟ آیا باید از قبل هتل مان را رزرو کنیم یا آن را لحظه آخری رزرو کنیم تا پول کمتری بپردازیم؟

آیا باید هتل را لحظه آخری رزرو کنیم؟

لحظه آخری

از زبان یک متخصص خرید و مارکتینگ بشنوید:

صاحبان هتل ها خودشان می دانند که چه زمانی ممکن است اتاق های هتل شان خالی بماند و به همین علت تخفیف خوبی برای رزروهای لحظه آخری می دهند. هتلدار ترجیح می دهد اتاقش را با قیمیت کمتری اجاره دهد تا اینکه بخواهد آن را را یک شب خالی نگه دارد. اگر در زمان های پیک سفر مثل تابستان سفر نمی کنید، می توانید با رزرو لحظه آخری تخفیف های خوبی بگیرید و مطمئن باشید هتل اتاق خالی دارد. در این گونه مواقع اغلب می توانید اتاق هایی بهتر و با امکانات بیشتر را خیلی مقرون به صرفه تر تهیه کنید.

پس اگر دفعه دیگر سفری هول هولی برای تان جور شد ناراحت نشوید، احتمالا می توانید هتلی بهتر از آنچه در حالت عادی می توانستید تهیه کنید را رزرو کنید!

از چند ماه قبل

از زبان یک متخصص مارکتینگ بشنوید:

رزرو از قبل هتل امکانات زیادی در اختیار شما خواهد گذاشت مثلا اینکه می توانید اتاقی که می خواهید را انتخاب کنید و مجبور نیستید از بین اتاق های به جای مانده یکی را رزرو کنید. بعلاوه می توانید مدیریت بهتری روی کارهایی که می خواهید انجام بدهید داشته باشید. مخصوصا اگر می خواهید به رستورانی خاص و پر هوادار بروید. برخی از این رستوران ها را باید از ماه قبل رزرو کنید. اگر دوست دارید در تعطیلات سفر کنید رزرو کردن هتل از چند ماه قبل لازم است. اگر به موقع عمل کنید می توانید از پیشنهادهای ویژه و مجانی هتل هم برخوردار شوید.

منبع: فوت و فن / qantas.com

به "آیا باید هتل را لحظه آخری رزرو کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا باید هتل را لحظه آخری رزرو کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید