والیبال

در سفر به کیش از کجا تماشا کنیم؟

کیش جزیره ای است بسیار زیبا که در جنوب ایران و در استان هرمزگان قرار گرفته است و به واسطه جاذبه های متنوع، گردشگران بسیاری دارد.

22 اردیبهشت 1401

شکست داروسازی باریچ اسانس مقابل سایپا علی رغم یک بازی خوب و شایسته

باشگاه باریج اسانس کاشان ، در هفته سوم بازی لیگ برتر والیبال زنان تیم والیبال باریج اسانس کاشان به سرمربی گری فاطمه شعبان خمسه در خانه والیبال تهران به مصاف سایپا رفت.

1 اسفند 1400

حامد حدادی به گزینه های پرچمداری کاروان ورزش ایران اضافه شد

به گزارش خبرنگاران، ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی امروز سه شنبه تشکیل جلسه می دهد تا در خصوص انتخاب پرچمدار کاروان اعزانی به بازی های 2020 توکیو تصمیم گیری گردد.

22 تیر 1400

اسامی ملی پوشان والیبال برای لیگ ملت های 2021 اعلام شد

ولادیمیر آلکنو اسامی هفده بازیکن و شش عضو کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را جهت معرفی به فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ ملت ها در اختیار امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی قرار داد.

22 خرداد 1400

لیگ برتر والیبال با طعم کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، از شهریورماه...

21 مرداد 1399

پیروزی دراماتیک سپاهان در سالن ساپکو، ارومیه روی نوار پیروزی

تیم والیبال سپاهان اصفهان، در یک بازی نفس گیر در حالی که دو بر صفر عقب بود، نهایتا سه بر دو حریف قدرتمند خود را شکست داد تا پیروزی دراماتکی را به دست آورد.

1 فروردین 1399