هوش مصنوعی

سامسونگ از اگزینوس 2400 رونمایی کرد؛ یک بازگشت چشمگیر؟

سامسونگ در جریان رونمایی از سری گلکسی S24 از اگزینوس 2400 هم رونمایی کرد که یک پردازنده 10 هسته ای قدرتمند محسوب می گردد.

28 دی 1402

این بار با یادگیری ژرف ماشینی ثابت شد که واقعا بین زیبایی اندام شما و درآمدتان، رابطه ای وجود دارد

ما مدتهاست که وارد دنیای اینترنت و ارتباطهای از راه دور و عصر اطلاعات شده ایم و به ظاهر در این عصر، دانش و مهارت و داشتن شم مالی و خلاقیت هستند که باید اندازه موفقیت مالی شما را پیشبینی نمایند و نه زیبایی ظاهری شما.

27 مرداد 1400

دریادار سیاری:توان دفاعی ایران در جهان قابل محاسبه است خبرنگاران

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و تجارب ارزنده دانشمندان خود توانسته ایم به سطحی برسیم که توان دفاعی ما در سطح جهان قابل محاسبه شود.

6 فروردین 1400

آیا روبات ها جایگزین قضات خواهند شد؟

به گفته یک کارشناس هوش مصنوعی روبات هایی که زبان بدن متهم را برای شناسایی علائم جرم تجزیه و تحلیل می کنند، تا سال 2070 جایگزین قضات خواهند شد.

5 آذر 1399

خودروهای الکتریکی که تا 5 سال دیگر به بازار می آیند

خودرو های الکتریکی صدای کمتری نسبت به خودرو های بنزینی تولید می کنند و خبری از آلودگی و خروج گاز های خطرناک از اگزوز این خودرو ها نیست. این موارد باعث شده تا بازار خودروسازی اقبال بیشتری به خودرو های الکتریکی نشان دهد و هر سال شاهد مدل های جدیدی از این...

7 آبان 1399

تشخیص کرونا با صدای سرفه

در نهایت این افراد باید 5 مرتبه صدای دم و بازدم و 3 مرتبه صدای سرفه خود را ضبط نمایند. سپس این جمله را 3 مرتبه تکرار نمایند:امیدوارم اطلاعات من بتواند به کنترل این ویروس همه گیر یاری کند.

11 خرداد 1399

مرکز توسعه فناوری های توانبخشی از راه دور افتتاح شد

طرح کلان ملی مرکز فناوری های توانبخشی از راه دور با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد تا تدوین الگوی فناورانه برای توانبخشی از راه دور بیماران سرعت گیرد.

21 فروردین 1399

برگزاری جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی

جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی (Robotics and Artificial Intelligence Festival) برای ارتقای آگاهی های علمی از روز یکشنبه در کویت شروع به کار نموده است.

11 فروردین 1399