پیغام نوروزی جهانگیری: مردم بزرگترین سرمایه کشورند

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، اسحاق جهانگیری در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال 1402 نوشت: سالی سخت به انتها رسید، سالی که زندگی بر هر پیر و جوان و زن و مرد و هر شهروند و ذی حقی به دشواری گذشت. امید آنکه به گفته بیهقی، کهنه رفته باشد به نکویی و این نو همی آید به شادی.

پیغام نوروزی جهانگیری: مردم بزرگترین سرمایه کشورند

اسحاق دنیاگیری معاون اول رییس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم نوشت:

ای ز تو رویان زمستان و بهار

ای تو گرداننده لیل و نهار

ای ز تو تغییرِ حال و سال ها

حالِ ما را کُن تو خوشتر حال ها

سالی سخت به سرانجام رسید، سالی که زندگی بر هر پیر و جوان و زن و مرد و هر شهروند و ذی حقی به دشواری گذشت. امید آنکه به گفته بیهقی، کهنه رفته باشد به نکویی و این نو همی آید به شادی.

اکنون طبیعت، تاریخ، جامعه و انسان به پیشواز تحول و نو شدن آمده اند، نوروز روز گشایش و تبادل نظر و امید است، روز همدردی با هر که مصیبتی دیده است و همراهی با هر که در راه معشیت زمین گیر شده است، نوروز روز اندیشیدن به دور دست تاریخ ایران، به گسترده فرهنگ ایران و به فردای بهتر ملت ایران است.

این عید فرخنده را به همه ایرانیان عزیز در اینجا و در دور و نزدیک دنیا و به همه همسایگانی که با این آیین خجسته درِ شادی و شادمانی را به سوی خود باز می نمایند، صمیمانه تبریک می گویم.

امیدوارم تنگنا های زندگی هم میهنان عزیز در سال نو رو به گگرددگی نهد، و، منظره های روشن تری در سیاست، معشیت، آزادی و عدالت برای عموم شهروندان ایرانی بگشاید.

مردم بزرگترین سرمایه کشورند، و ایران سرشار از ظرفیت های معنوی و مادی برای برخورداری از شرایط بهتر است، از شروع سال نو با گام هایی نو نشان دهیم که راه آینده می تواند باز گردد و باز باشد.

منبع: جماران

منبع: فرارو

به "پیغام نوروزی جهانگیری: مردم بزرگترین سرمایه کشورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام نوروزی جهانگیری: مردم بزرگترین سرمایه کشورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید