نقدوبررسی بعد از رفتن و باردو

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران ؛ جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری که امشب 17 شهریور از شبکه چهار سیما پخش می گردد، در میز گفت وگوی ویژه به میزبانی امیررضا مافی به موضوع بازنمایی شکاف نسل ها در سینما با حضور رضا پورحسین استاد دانشگاه می پردازد.

نقدوبررسی بعد از رفتن و باردو

بعلاوه میز نقد سینمای ایران با حضور محمد صابری روزنامه نگار سینما و سیدعلی سیدان به نقدوبررسی فیلم سینمایی بعد از رفتن اولین ساخته بلند رضا نجاتی به تهیه کنندگی محمود بابایی اختصاص دارد .

فیلم سینمایی باردو اثر الخاندرو گونسالس اینیاریتو سوژه این هفته میز نقد سینمای دنیا با حضور محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو است. این فیلم داستان زندگی یک روزنامه نگار و مستندساز مشهور مکزیکی است که با هویت، روابط خانوادگی، خاطرات و بعلاوه گذشته کشورش دست وپنجه نرم می نماید. او در گذشته خود در پی پاسخ هایی ست تا با خود در زمان حال آشتی کند.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته آدینه ها ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نقدوبررسی بعد از رفتن و باردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدوبررسی بعد از رفتن و باردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید