خبرنگاران نمایندگان بر ضرورت حمایت و پرورش استعدادهای درخشان تاکید کردند

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، تهران- خبرنگاران- سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی در جلسه امروز کمیسیون و تاکید نمایندگان بر ضرورت حمایت و پرورش این استعدادها اطلاع داد.

خبرنگاران نمایندگان بر ضرورت حمایت و پرورش استعدادهای درخشان تاکید کردند

احمدحسین فلاحی در شرح جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به خبرنگار تاریخ امپراطوری های ایران گفت: بخش نخست جلسه امروز به تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی اختصاص داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی به بیان نقطه نظرات خود و کمبودهای موجود پرداختند، اضافه کرد: تعدادی از نمایندگان نیز بر ضرورت حمایت و پرورش این استعدادها تأکید کردند.

فلاحی توضیح داد: دستور کار دیگر کمیسیون آموزش، رسیدگی به تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس درخصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه ها (سمت) با حضور مسئولان آن سازمان بود که نمایندگان انتقاداتی نسبت به عملکرد این سازمان داشتند که پاسخ های مسئولان (سمت) قانع کننده تشخیص داده نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش واصله در بعد نظارتی از عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه ها در حوزه های مختلف از جمله پژوهش، عمرانی، چاپ کاغذ، عزل و نصب ها، اعلام نمود: مقرر شد موارد مطروحه در جلسات بعدی کمیسیون نیز مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نمایندگان بر ضرورت حمایت و پرورش استعدادهای درخشان تاکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایندگان بر ضرورت حمایت و پرورش استعدادهای درخشان تاکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید