خبرنگاران بانوان توانمند خور و بیابانک روی صحنه می فرایند

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، اصفهان - خبرنگاران - مستند تلویزیونی از تبار ریحانه با هدف معرفی توانمندی بانوان شهرستان خور و بیابانک در عرصه های مختلف به تهیه کنندگی سیدجعفر جعفری اولیاء و کارگردانی روژیا یغمایی در حال فراوری است.

خبرنگاران بانوان توانمند خور و بیابانک روی صحنه می فرایند

کارگردان فیلم از تبار ریحانه روز چهارشنبه در گفت و گو با تاریخ امپراطوری های ایران گفت: مراحل فراوری این مستند تلویزیونی 26 قسمتی که از شهرستان خور و بیابانک کلید خورده است در چهار استان اصفهان، فارس، هرمزگان و گیلان نیز ادامه خواهد داشت.

روژیا یغمایی اضافه نمود: ساخت این مستند با هدف نشان دادن زندگی بانوان مُتدین و فعال اجتماعی در این استان ها بویژه بانوان مناطق کویری شروع شده است.

وی ادامه داد: هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی حدود 30 دقیقه ای با موضوع زندگی یکی از بانوان پیروز در حال ساخت است.

کارگردان مستند از تبار ریحانه اعلام نمود: این بانوان پیروز بدون هیچ متن از پیش نوشته شده ای، سرگذشت خود را در این مستند روایت می نمایند و روال زندگی آنها در بخش های مختلف از جمله دوران گذشته بازسازی می گردد.

تهیه نماینده این مجموعه تلویزیونی نیز به تاریخ امپراطوری های ایران گفت: زندگی بانوان مُتدین و فعال اجتماعی این استان ها از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما به روی پرده می رود.

سیدجعفر جعفری اولیاء اضافه نمود: در نظر داریم زندگی بانوان پیروز خور و بیابانک را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و مالی در این مستند به تصویر بکشیم.

وی اضافه نمود: کار ساخت این مستند با یک تیم چهار نفره از 20 خرداد سال جاری شروع شد و کوشش داریم مستند از تبار ریحانه را در تابستان از شبکه سه سیما به مرحله پخش برسانیم.

شهرستان کویری خور و بیابانک در 390 کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بانوان توانمند خور و بیابانک روی صحنه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانوان توانمند خور و بیابانک روی صحنه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید