خانه خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، معاون صنایع دستی بوشهر از برگزاری نشست هم اندیشی با نماینده پارک علم و فن آوری استان برای تشکیل خانه خلاق صنایع دستی خبر داد.

خانه خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، لیلا رحیمی امروز یکشنبه 8 تیر 99 با اعلام این خبر گفت: در بین صنعتگران بوشهری هستند هنرمندانی که با قابلیت ذاتی خود نسبت به تولید ابداعی با طرح و رنگ جدید و کاربردی اقدام می کنند و نیازمند حمایت هستند.

او افزود : در این نشست با بررسی تمامی جوانب نیازمندی های صنعتگران نوآور و مهم بودن پرداختن به کمک های حمایتی به این هنرمندان، بهترین راه حل تشکیل خانه خلاق صنایع دستی ارزیابی شد.

معاون صنایع دستی بوشهر شرح داد: با تشکیل خانه خلاق صنایع دستی، صنعتگران نوآور به این تشکل معرفی می شوند و از بسته های حمایتی آن بهره مند خواهند شد.

رحیمی گفت : خانه خلاق صنایع دستی در راستای آموزش بازاریابی مدرن و شناخت بازار هدف دوره های آموزشی را برای صنعتگران برگزار می کند و همچنین با در اختیار قرار دادن کارگاه های تولید و تسهیلات کم بهره بخشی از نیازهای این قشر را مرتفع خواهد کرد.

او در سرانجام تاکید کرد: با این کار ظرفیت های صنایع دستی استان بهتر شناسایی می شود و با نشست های بیشتر به زودی شاهد راه اندازی این تشکل خواهیم بود.

منبع: میراث آریا

به "خانه خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید