جام تختی یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی است

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، رقابت های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 3 تا 6 اسفند ماه در اهواز برگزار می گردد و این در حالیست که نخستین اردوی شاگردان محمد بنا بعد از رقابت های جهانی نروژ با توجه به نتایج جام تختی شروع خواهد شد.

جام تختی یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی است

بر این اساس محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در تبادل نظر با تاریخ امپراطوری های ایران گفت: تمهیدات و تدارکات لازم برای میزبانی این مسابقات طبق هماهنگی های قبلی انجام شده است. این مسابقات یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می گردد و بدیهی است اهمیت فراوانی برای کادر فنی و مدعیان دارد.

وی به حضور احتمالی تماشاگران در سالن مسابقات نیز اشاره نمود و گفت: بحث سلامت کشتی گیران، مربیان، داوران و حتی تماشاگران برای فدراسیون کشتی بسیار مهم است. در همین رابطه با هماهنگی و تشخیص مسئولان استان خوزستان، هیچ اصراری برای حضور تماشاگران در سالن در شرایط کنونی شیوع کرونا وجود ندارد. در مجموع امیدواریم این دوره از مسابقات نیز در برترین شرایط و بدون مشکل خاصی برگزار گردد.

رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون کشتی که سابقه قضاوت در میادین جهانی و المپیک را نیز دارد در مورد اعمال قوانین تازه اضافه کرد: قوانین تازه اتحادیه جهانی کشتی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی نوجوانان در ارومیه اجرایی شد. تغییر قوانین در بخش های مختلف انجام شده اما یکی از مهمترین تغییرات این است که در صورت بروز اشتباه بزرگ از سوی تیم داوری، سرپرست مسابقات یا نماینده اتحادیه جهانی، اجازه مداخله و درخواست اصلاح اشتباه به وسیله مشورت یا بازبینی فیلم را دارد.

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، با توجه به رویدادهای مهم بین المللی پیش رو در سال تازه میلادی از جمله مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و رقابت های جهانی، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با جدیت بدنبال آن است تا تمامی نفرات شایسته و واجد شرایط را از دل مسابقات انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جام تختی یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام تختی یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید