ثبت 90 میلیون نفر شب اقامت در مازندران از 15 فروردین تا خاتمه بهمن امسال

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، ایرنا/ براساس گزارشات منتشر شده، ثبت 90 میلیون نفر شب اقامت در مازندران از 15 فروردین تا پایان بهمن امسال صورت گرفت.

ثبت 90 میلیون نفر شب اقامت در مازندران از 15 فروردین تا خاتمه بهمن امسال

حسین ایزدی اضافه کرد: حجم بیشتر اقامت مسافران مربوط به فصول بهار و تابستان سال جاری است که از 15 فروردین تا 15 شهریور سال جاری 70 میلیون و 650 هزار و 508 نفر شب اقامت مسافران در این استان ثبت شد.

وی ادامه داد: برآوردهای آماری بیانگر افزایش تعداد حضور و اقامت مسافران در این استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: آماده باش کامل دستگاه های عضو خدمات سفر و پیگیری برای تامین و توزیع اقلام اساسی و ضروری همانند گوشت، مرغ و نان از جمله اقداماتی است که برای پیک پیش روی سفر در تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بعلاوه برنامه ریزی برای تعبیه کشیک دستگاه های خدمات رسان در این ایام نیز پیش بینی شده است تا ارائه خدمات به مردم در این ایام متوقف نگردد.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، فعال بودن عبادتگاه ها و مساجد بین راهی از دیگر برنامه ریزی های اجرا شده در اوج سفرهای آینده است. بعلاوه نظارت تیم های با بازدید از مراکز اقامتی و خدماتی با جدیت انجام می گردد.

وی از آمادگی کامل یک میلیون و 250 هزار تخت مراکز اقامتی مازندران برای پذیرش مسافران نوروزی در مازندران اطلاع داد.

با اوج گیری سفر، در تعطیلات نوروز سال جاری نیز 20 میلیون و 331 هزار و 990 نفر شب اقامت مسافران در مازندران ثبت شد که این حجم از سفرهای نوروزی در کشور بی سابقه و حائز اهمیت به شمار می رود و پیش بینی می گردد فراتر از این رقم نوروز پیش رو مازندران میزبان مسافران باشد.

منبع: همگردی

به "ثبت 90 میلیون نفر شب اقامت در مازندران از 15 فروردین تا خاتمه بهمن امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 90 میلیون نفر شب اقامت در مازندران از 15 فروردین تا خاتمه بهمن امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید