آنالیز ترکیب احتمالی استقلال در ملاقات مقابل شهرخودرو

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر در غیاب چند بازیکن مقابل صنعت نفت در تهران به میدان رفت و با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. آبی پوشان در حالی امروز باید برابر شهرخودرو صف آرایی نمایند که هرچند سیاوش یزدانی دوران مصدومیت را سپری نموده و قادر به همراهی تیمش است، اما ممکن است به دلیل عدم تغییر در خط دفاع، در بین 11 بازیکن این تیم که قرار است شروع نماینده بازی باشند، جایی نداشته باشد.

آنالیز ترکیب احتمالی استقلال در ملاقات مقابل شهرخودرو

فکری همچنان نفراتی مثل وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و بابک مرادی را در اختیار ندارد و امکان عدم حضور ریگی در ترکیب اصلی نیز وجود دارد. در این صورت احتمال اینکه فکری تیمش را با همان آرایشی که مقابل صنعت نفت به میدان فرستاد در این بازی هم به میدان بفرستد وجود دارد.

در صورتی که فکری تغییری در ترکیب تیمش نسبت به ملاقات قبلی اعمال نکند امروز مثل سه ملاقات قبلی آبی پوشان همچنان رشید مظاهری سنگربان این تیم است و عارف غلامی به همراه محمد حسین مرادمند، سید احمد موسوی و محمد نادری بازیکنان خط دفاعی را تشکیل می دهند.

در خط میانی نیز فرشید باقری به همراه داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور به میدان می فرایند و زوج آشنای آنها در خط حمله که ترکیب قائدی و مطهری باشد، همچنان خط آتش این تیم را تشکیل می دهد.

در صورتی که فکری قصد استفاده از ریگی در ترکیب اصلی را داشته باشد این بازیکن جای یکی از هافبکهای میانی این تیم که باقری و مهدی پور باشند را خواهد گرفت. میلیچ هم بازیکن دیگری است که به راحتی از کنار نام او نمی گردد گذشت و اگر قرار باشد در ترکیب ثابت قرار گیرد، باتوجه به اعتقاد فکری به نادری دارد باید انتظار داشت به جای یکی از بازیکنان خط میانی به کار گرفته گردد. مگر آنکه فکری برنامه دیگری برای استفاده از او داشته باشد.

ملاقات تیم های استقلال و شهرخودرو از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 15:45 امروز در مشهد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز ترکیب احتمالی استقلال در ملاقات مقابل شهرخودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ترکیب احتمالی استقلال در ملاقات مقابل شهرخودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید