احتمال لغو شدن بازی ایران و کانادا جدی شد!

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، خبرنگاران: یک روز پس از خبر لغو بازی محبت آمیز تیم ملی ایران و اکوادور در کانادا حالا صحبت از لغو بازی مهم ایران و کانادا هم به گوش می رسد. حمید استیلی در این باره می گوید: هنوز تعیین نیست. امروز در این رابطه صحبت کردیم و چیزی قطعی نیست.

احتمال لغو شدن بازی ایران و کانادا جدی شد!

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان پس از لغو بازی محبت آمیز با سنگال و اکوادور، در پاسخ به این سوال که آیا حریف جدیدی برای تیم ملی برای مصاف محبت آمیز انتخاب شده است؟ گفت: خیر هنوز حریف جدیدی انتخاب نشده است. با چند گزینه در حال مذاکره هستیم. هنوز نمی توانیم اسمی ببریم چون اگر این کار را انجام دهیم، همه چیز خراب می گردد. ما برای سفر به کانادا داشتیم برنامه ریزی می کردیم اما هیچ چیزی قطعی نشده است.

او درباره شرایط تیم ملی گفت: قطعی نیست چه زمانی به کانادا می رویم. برنامه ریزی بر این است که بازیکنان اضافه شوند. می خواهیم بازیکنانی که لیگشان تمام شده است، سریع تر خودشان را معرفی نمایند. طی صحبتی که با سهیل مهدی داشتیم، امکان جابجایی بازی های لیگ نبود. با مربیان تیم ها صحبت کردیم که به ما یاری نمایند و هنگام اعزام تیم ملی، هماهنگی های لازم انجام گردد. استیلی درباره شایعاتی که در مورد لغو اردوی کانادا مطرح می گردد نیز گفت: هنوز تعیین نیست. امروز در این رابطه صحبت کردیم و چیزی قطعی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که در مورد برگزاری اردو پیش آمده، چیست؟ گفت: در این رابطه باید دبیرکل و رئیس فدراسیون فوتبال صحبت نمایند. مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که فهرست افرادی که به کانادا اعزام می گردد تعیین شده است؟ گفت: ما در این مورد چند بار صحبت نموده ایم.

استیلی در پاسخ به این سوال که بازی تیم ملی مقابل کانادا لغو می گردد؟ گفت: خیر! هنوز هیچ چیزی تعیین نیست. ما مشکل ویزا نداریم و یک زمانی به ما داده اند و ما آن را آنالیز می کنیم. او درباره مقدار اختلاف عایدی بازی مقابل کانادا که مطرح می گردد، گفت: ما در این 10 سال توانستیم پولی بگیریم؟ ما همواره پول دادیم یا پول گرفتیم استیلی در پاسخ به این سوال که مذاکراتی با نیوزلند برای برگزاری بازی محبت آمیز داشته است؟ گفت: با نیوزلند مذاکره نموده بودیم اما اسکوچیچ موافقت نکرد.

منبع: فرارو

به "احتمال لغو شدن بازی ایران و کانادا جدی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو شدن بازی ایران و کانادا جدی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید