مصالح ساختمانی

جزئیات ماموریت جاه طلبانه امارات در فضا

همشهری آنلاین نوشت: امارات در سال 2034 یک کاوشگر روی سیارکی بین مریخ و مشتری فرود خواهد آورد.

9 خرداد 1402

پل کوسه لر یکی از پل های دیدنی آذربایجان غربی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس اخبار منتشر شده، پل کوسه لر یکی از پل های دیدنی آذربایجان غربی به شمار می رود.

25 اسفند 1401

سفر به کامبوج ، دیدنی های کشور کامبوج

کامبوج به علت معابد غول پیکر آنگکور وات و دوران وحشیگری خِمِرهای سُرخ در دهه 1970 و جنگ داخلی بسیار شناخته شده است، تاریخ کامبوج شامل تعدادی از بزرگترین دستاوردهای هنری و کردارهای وحشتناک بشریت است. تاریخ چیزی است که بیشتر مسافران را در اینجا جذب می نماید،...

19 دی 1401

ساختمان های مدرن و بررسی مزایا و معایب آن ها در مقایسه با ساختمان های قدیمی

ساختمان های مدرن در مقایسه با ساختمان های قدیمی دارای معایب و مزایایی هستند. به طور کلی، ساختمان های قدیمی فضاهای بزرگ و جاداری دارند و دوستدار محیط زیست نیز می­ باشند. وظیفه مدیریت ساختمان در این سازه ها کمرنگ می باشد. ساختمان های قدیمی با استفاده از...

10 مرداد 1401

کامیون بنز بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد کامیون با چهار دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان خبر داد.

2 مرداد 1401

برج سنگی دیده بانی مزداران یکی از آثار ملی ایران به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، برج سنگی دیده بانی مزداران یکی از آثار ملی ایران به شمار می رود.

26 تیر 1401

کاخ سانسوشی، کاخی که پنجره هایش دید ندارد ، آلمان

کاخ سانسوشی یکی از بناهای تاریخی و دیدنی آلمان در پارک سانسوشی، شهر پوتسدام نزدیکی برلین است.

11 خرداد 1401

شروع پیش فروش تارا اتوماتیک از سوی ایران خودرو

خاتمه ایران خودرو طرح شروع پیش فروش تارا اتوماتیک را اظهار داشت. همه چیز درباره موتور تارا ، گیربکس ، مشخصات ظاهری و امکانات خودرو را بخوانید.

10 اردیبهشت 1401

ارزش سهام عدالت حدود 4 درصد اُفت کرد

تغییرات شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در هفته ای که گذشت را در این گزارش بخوانید.

2 اردیبهشت 1401

معرفی آبشارهای اطراف مشهد

آبشارهای شهر مشهدوجود آبشار در هر شهری سبب بالا رفتن مقدار رضایت مسافرانی می گردد که به آن شهر به خصوص در فصل های گرم سفر نموده اند. با توجه به این که اغلب مسافران مشهد این شهر را بهحرم امام رضا و مقبره فردوسی می شناسند؛ در حالی که بسیاری از جاذبه های تاریخی...

8 اسفند 1400

بررسی تکنولوژی های شگفت انگیز فورتزا هورایزن 5؛ شاهکار نسل نهمی

سبک مسابقه ای (Racing) از همان ابتدای ماجرا یکی از شگفت انگیزترین پدیده ها در صنعت بازی های ویدیویی بوده و مخاطبان همیشه عاشق تماشای خودروهای پرزرق و برق و پرجزییات حین حرکت روی جاده های مجازی بوده اند. همچنان که بازی ها نسل به نسل پیشرفت کردند و کنسول های...

6 دی 1400

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی سنندج

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی سنندج که یکی از پروژه های شاخص فرهنگی استان کردستان است بازدید کرد.

30 آبان 1400

ترفند های بی نظیر در طراحی داخلی کلاسیک سایر مقالات

عناصری که در سبک کلاسیک به کار می فرایند تعریف مشخصی دارند ولی کلاسیک سبکی است که شدیداً پایبند نظم می باشدو بی نظمی در آن جایی ندارد. طراحی داخلی کلاسیک از دکوراسیون قرن هجدهم در انگلستان و روستای فرانسوی گرفته شده که سبکی شناخته شده در همه دنیا می باشد.

1 شهریور 1400

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز یکشنبه 17 مرداد 1400

شاخص بورس کار خود را با نوسانات خفیف آغاز کرده و فعلا فرایند کلی بازار مشخص نیست. طوری که در 30 دقیقه معاملات امروز اوج نوسانات شاخص نهایتا 480 واحد بوده و چند مرتبه راستا شاخص کل تغییر کرده است. تا انتها 30 دقیقه ابتدایی بازار شاخص کل حدود 270 واحد عقب نشینی...

24 مرداد 1400

تاثیر یک ماده معدنی در کاهش تأثیرات گرمایش جهانی

اثرات کنترل نشده انتشار کربن دی اکسید بر گرمایش جهانی به طور فزاینده ای در سراسر جهان دیده و احساس می شود. گرمایش جهانی مربوط به انتشار کربن دی اکسید یکی از مهمترین چالش ها برای آینده زندگی انسان ها در کره زمین است.

29 اسفند 1399

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین ترین رشد قیمت امروز 99، 11، 29

امروز سهامداران شرکت های داده پردازی ایران، گروه صنعتی بوتان و پالایش نفت تبریز در بورس و معامله گران شرکت های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

25 اسفند 1399

6 واحد غیرفعال صنعتی این استان از سال گذشته تا به امروز توسط این بانک احیا و به چرخه فراوری بازگردانده شده است

بهروز دارایی نژاد گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد فراوری، اشتغال و شکوفایی صنعت کشور، ضمن تسهیل شرایط واگذاری واحدهای تملیکی، 6 واحد صنعتی را احیا و به چرخه فراوری بازگردانده است.

27 آذر 1399

خبرنگاران بخش خانگی حدود 40 درصد برق خراسان شمالی را می بلعد

بجنورد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: 39 درصد برق این استان توسط بخش خانگی مصرف می گردد که 87 درصد مشترکان نیز مربوط به همین بخش است.

16 آذر 1399

کاخ مظفری اوشان؛بنایی قاجاری در اطراف تهران، عکس

کاخ مظفری اوشان مربوط به دوره قاجار است. این اثر تاریخی در سال 1382 با شمارهٔ ثبت 10390 بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

15 آذر 1399

پشت صحنه برکناری وزیر صمت

رضا رحمانی با حکم حسن روحانی رئیس جمهور از وزارت صنعت، معدن و تجارت برکنار شد. شنیده ها حکایت از آن دارد که دو عامل دلیل برکناری رحمانی بوده است.

18 تیر 1399
تعداد: (22)