شرایط ابتلا به کرونا در خریداران بلیط هواپیما به صورت الکترونیکی استعلام می گردد

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی را ملزم کرد تا شرایط ابتلای متقاضیان خرید بلیط را به بیماری کوید 19، به صورت الکترونیکی استعلام نمایند.

شرایط ابتلا به کرونا در خریداران بلیط هواپیما به صورت الکترونیکی استعلام می گردد

افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و لزوم شناسایی و قرنطینه این افراد، موجب شد تا در پی تصویب ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در تاریخ 12 آبان ماه و با همکاری وزارت خانه های بهداشت و اطلاعات، از تردد بیماران کرونا در شهر و بهره مندی آنان از خدمات شهروندی جاوگیری به عمل آید.

به همین دلیل و با استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک، سامانه ای طراحی شده است که با تطبیق کدملی افراد متقاضی با بانک اطلاعاتی موجود در آزمایشگاه های کشور، افراد مبتلا به کرونا را شناسایی می نماید.

از همین رو، شرکت های هواپیمایی موظفند تا شرایط ابتلای متقاضیان خرید بلیط هواپیما را از گذرگاه عمومی دولت (PGSB) سازمان فناوری اطلاعات ایران، استعلام نمایند؛ گرچه در اغلب مسیرهای هوایی بین المللی پیش از ورود به هواپیما تست کرونا گرفته می گردد. این سامانه بعلاوه به منظور استفاده از خدمات ریلی، تاکسی های اینترنتی و اتوبوس های شهری نیز کاربرد خواهد داشت.

منبع: کجارو / زومیت

به "شرایط ابتلا به کرونا در خریداران بلیط هواپیما به صورت الکترونیکی استعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ابتلا به کرونا در خریداران بلیط هواپیما به صورت الکترونیکی استعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید