لوگو کیا تغییر کرد؛ در جستجوی هویتی تازه

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، در جستجوی هویتی تازه، خودروساز کره ای در اولین روزهای سال جدید میلادی 2021 از لوگو کیا رونمایی کرد.

لوگو کیا تغییر کرد؛ در جستجوی هویتی تازه

تاریخ امپراطوری های ایران - کیا با برگزاری یک مراسم عظیم آتش بازی از آرم جدید خود رونمایی کرد.

این نشان تازه بخشی از استراتژی کارخانه کره ای است که می خواهد هویتی تازه برای خود تعریف کند.

این استراتژی تازه برنامه S نامیده شده و قرار است جزییات آن به زودی اعلام گردد.

در چارچوب این برنامه، کیا می خواهد مردم این کارخانه را به جای فراوری کننده ماشین های ارزان به چشم یک شرکت پیشرو در فن آوری ببینند.

حرکت به سمت ساخت ماشین های الکتریکی هم بخش دیگری از این برنامه است.

قرار است کیا در پنج سال آینده یازده مدل الکتریکی فراوری کند.

در نشان جدید حلقه بیضی برداشته شده و حروف نام شرکت با خطوطی موازی، نشان جدید را شکل داده اند.

کیا می گوید این لوگو تناسب و ریتم را به ذهن می آورد.

همزمان کیا شعار پیشین خود نیروی غافلگیر کردن را هم عوض نموده و شعار تازه جنبش الهام بخش را انتخاب نموده است.

تغییر لوگو جنرال موتورز

هفته گذشته کارخانه جنرال موتورز هم پس از چند دهه نشان خود را تغییر داد.

در 113 سالی که از تاسیس جنرال موتورز می گذرد، این پنجمین باری است که این شرکت لوگوی خود را تغییر می دهد. جنرال موتورز بار قبل در سال 1964 نشانش را عوض نموده بود.

جنرال موتورز کماکان حروف اول نام خود را در نشان تازه نگه داشته، اما این بار به جای حروف عظیم از حروف کوچک استفاده نموده و خطی که در آرم قدیمی زیر این دو حرف کشیده شده بود، حالا تنها زیر حرف m است.

در نشان جدید، طیف آبی کمرنگ نمایانگر آسمان است که در آینده به خاطر استفاده از ماشین های الکتریکی پاکیزه خواهد بود.

استفاده از حروف کوچک و گرد شدن گوشه های مربع هم حس مدرن و صمیمی بودن را به بیننده می دهد.

هدف جنرا ل موتورز از تغییر نشان، نمایش تحول عظیمی است که در این کارخانه در جریان است.

برنامه جدید کارخانه این است که با شکست دادن تسلا به عظیم ترین فراوری کننده خودروهای الکتریکی در آمریکا تبدیل گردد.

جنرال موتورز برای رسیدن به این هدف میخواهد 27 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند و فراوری خودروهای الکتریکی خود را تا سال 2025 به یک میلیون دستگاه در سال برساند.

در چارچوب این برنامه قرار است سی ماشین الکتریکی در زیرمجموعه های این شرکت فراوری گردد.

عظیم ترین مانع برای رسیدن به این هدف، علاوه بر تسلا، شرکت فولکس واگن است.

کارخانه آلمانی با هدفی مشابه به سرعت در حال عرضه ماشین های الکتریکی است و می گوید تا سال 2022 به فروش یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید.

تسلا هم قرار است تا پنج سال آینده یک مدل ارزان تر به بازار عرضه کند و برنامه هایش برای ورود به بازارهای دنیای را به سرعت پیش می برد.

ایلان ماسک، مدیر این کارخانه، هفته گذشته به خاطر افزایش قیمت سهام تسلا ثروتمندترین فرد دنیا شد.

منبع: بیت ران

به "لوگو کیا تغییر کرد؛ در جستجوی هویتی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگو کیا تغییر کرد؛ در جستجوی هویتی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید