رونمایی استون مارتین از سریع ترین شاسی بلند دنیا

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، استون مارتین از خودروی تازه مدل DBX707 خود رونمایی نموده است که می تواند با حداکثر سرعت 310 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. قیمت اولیه این خودرو 189 هزار پوند خواهد بود.

رونمایی استون مارتین از سریع ترین شاسی بلند دنیا

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، گفته شده این مدل تازه شاسی بلند استون مارتین سریع ترین، قوی ترین و باکیفیت ترین خودروی شاسی بلند لاکچری در دنیا است.

این خودرو با استفاده از موتور با ظرفیت 4 لیتری V8 با قدرت 697 اسب بخار می تواند ظرف 3.3 ثانیه به شتابی با سرعت 310 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو به وسیله تس دالی مدل، مجری و سلبیرتی معروف تلویزیونی در بریتانیا معرفی شده است.

شتاب و سرعت خودرو های لاکچری شاسی بلند مشابه از مدل تازه استون مارتین کم تر است. برای مثال، لامبورگینی اوروس با حداکثر سرعت 304 کیلومتر بر ساعت و بنتلی بنتایگا با حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت حرکت می نمایند.

وزن خودروی استون مارتین شاسی بلند تازه 2245 کیلوگرم است. مقدار طول آن 503 میلی متر، ارتفاع آن 168 سانتی متر و عرض آن 222 سانتی متر است. این خودرو قابلیت حمل پنج سرنشین را دارد. این خودرو اوایل بهار 2022 به بازار عرضه خواهد شد و ظرفیت مخزن سوخت آن 87 لیتر است.

منبع: فرارو

به "رونمایی استون مارتین از سریع ترین شاسی بلند دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی استون مارتین از سریع ترین شاسی بلند دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید