دستیار صوتی الکسا همکار پرستاران می گردد ، حضور آزمایشی آمازون اکو در بیمارستان های ایالات متحده

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، شرکت آمازون دستیار صوتی الکسا را وارد اتاق های بیمارستان ها می نماید. این طرح بخشی از یک طرح آزمایشی بزرگ است که به وسیله شرکت آمازون در حال انجام است.

دستیار صوتی الکسا همکار پرستاران می گردد ، حضور آزمایشی آمازون اکو در بیمارستان های ایالات متحده

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت آمازون میخواهد این طرح را با هدف ارتقای سطح استفاده از دستیار صوتی خود اجرایی کند.

در حال حاضر، مرکز پزشکی لس آنجلس Cedars-Sinai با همکاری آمازون برنامه ای را اجرا می نماید که شامل قرار دادن دستگاه های آمازون اکو و به نوعی دقیق تر استفاده از دستیار صوتی الکسا در بیش از 100 اتاق، از اتاق های بیماران است.

هدف اصلی از این کار، یاری به بیماران برای ارتباط برقرار کردن با پرستاران و دریافت یاری های پزشکی است. این سیستم نو کهAiva نام دارد، افزون بر الکسا می تواند با دستیار صوتی گوگل کار کند. افزون بر این پلت فرم مذکور می تواند با گوگل هوم نیز کار کند.

اما روند کار این سیستم چگونه است؟ پس از آنکه بیمار به الکسا می گوید چه چیزی را احتیاج دارد، Aiva آن را به تلفن همراه شخص راهنمایی می نماید. به عنوان مثال، اگر کسی به پزشکی احتیاج دارد، درخواست خود را به یک پرستار می فرستد. اگر پاسخ طول بکشد، یک پیام هشدار ارسال می گردد.

در حال حاضر دستیارهای صوتی در چندین مرکز بهداشت و درمان مورد آزمایش قرار می گیرند. به عنوان مثال، دستیار صوتی الکسا در بخش مراقبت های ویژه بچه ها بوستون، استفاده می گردد و پرستاران می توانند اطلاعات اداری را بپرسند، مانند پرستارانی که وظیفه شان را انجام می دهند یا تعداد تحت هایی که در یک بخش تعیین وجود دارد و ...

در کنار این ها برنامه اختصاصی. KidsMD، برنامه ای است که به وسیله الکسا طراحی شده است تا برای والدین در خانه مورد استفاده قرار می گیرد تا به آنها یاری کند تصمیم بگیرند که آیا بچه ها احتیاج به دکتر دارند یا خیر.

منبع: انتخاب

به "دستیار صوتی الکسا همکار پرستاران می گردد ، حضور آزمایشی آمازون اکو در بیمارستان های ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار صوتی الکسا همکار پرستاران می گردد ، حضور آزمایشی آمازون اکو در بیمارستان های ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید