بهره برداری از یک اقامتگاه سنتی در یزد

به گزارش تاریخ امپراطوری های ایران، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، بهره برداری از یک اقامتگاه سنتی در یزد صورت گرفت.

بهره برداری از یک اقامتگاه سنتی در یزد

محمد میر شمسی گفت: اقامتگاه سنتی دربار یزد در مجاورت آب انبار رستم گیو با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان افتتاح و کار خود را شروع کرد.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه کرد: این اقامتگاه سنتی در عمارتی سنتی متعلق به اواخر دوره قاجار به مساحت 2200 مترمربع و زیربنای 2600 متر با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده که 40 میلیارد ریال آن تسهیلات پرداخت شده از منابع بخش رونق فراوری و جهش فراوری بوده است.

میر شمسی ادامه داد: این اقامتگاه سنتی (هتل بوتیک) دارای 20 اتاق، 60 تخت و متشکل از فضاهای اقامتی، رستوران و … است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال برای 30 نفر فراهم شده است.

او با بیان اینکه رشد و توسعه زیرساخت ها و حمایت از سرمایه گذاری و فعالان بخش گردشگری عامل رونق، تحرک و اشتغالزایی این بخش می گردد، گفت: با نگاه فوق الذکر این اداره کل نسبت به اجرای طرح های در دست احداث یا بازسازی و بازسازی و پیگیری فرایند پروژه ها با تمام توان اقدام نموده و در نتیجه باوجود شرایط خاص مالی ناشی از شیوع و تداوم بیماری کرونا، پروژه هایی شاخص در مسیرهای گردشگری شهر یزد آماده بهره برداری هستند.

منبع: همگردی

به "بهره برداری از یک اقامتگاه سنتی در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از یک اقامتگاه سنتی در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید